Rustige kamer.

Haai (:

Nouja, ik zit dus dit jaar in mijn examen jaar, en omdat ik in een boerengehucht woon, moet ik uren reizen voordat ik eens in de grote stad kom.
Daarom wil ik graag op kamers.
Maar mag dit als je 16 bent? ;o

En om back to topic te komen, ik wil mijn eigen kamer onderhanden nemen. Ik heb nu eigenlijk felle kleuren (Gifgroen met snoepjes roze, kleur van girlscene) en dat werkt eigenlijk best wel onrustend, en daarom wil ik een rustigere kamer (en natuurlijk een kamer als ik op kamers ga) Ik zou heel graag pastelkleuren willen denk ik, maar hoe kun je je kamer maken dat het rust uitgeeft?

Lichte en zachte kleuren gebruiken en je kamer niet helemaal volstouwen moet prulletjes. Misschien kun je even kijken in het ‘show je kamer’ topic, ik daar stonden een paar mooie rustige kamers, misschien kun je daar inspiratie uithalen!

Mijn vriendin was 16 toen ze op kamer ging.
Dat was omdat er ook een bekende van ons in hetzelfde huis woont, anders had haar ouders geen toestemming gegeven.

google es op eco chic interiors.

Kom je al heel wat inspiratie tegen.

Thanks iedereen!
Ja ik ben aan het rondkijken op kamernet, en zag dat sommige verhuurders met kamers in de plaats waar ik zoek, 16 jarigen toestaan (: