Rustig worden in mijn hoofd.

Hallo meiden,

ik heb dit wel vaker en ik heb er heel erg last van…
Namelijk dat als ik wil gaan slapen ik súúuper druk ben in m’n hoofd.
Zo’n jagend gevoel… het is heel irritant, zeker als ik wil slapen.

Soms gebruik ik valeriaan pilletjes, maar die helpen niet altijd.
Hebben jullie nog tips?

Ps. Ik ben al bij de huisarts geweest, die concludeerde dat ik valeriaan moest nemen.

xxx

Ik denk altijd aan een blauwe lucht. Gewoon een blauwe lucht, niks meer en niks minder. En als er een gedachte komt, blaas ik die weg. Het werkt niet gelijk de eerste keer, maar gewoon oefenen ^^

^

thanks! Ik ga het proberen.

het licht er ook aan waarover je denkt… als het problemen zijn enzo kan je het misschien opschrijven in een dagboekje probeer ook een uur voordat je gaat slapen niet achter de comp te zitten

Houd een dagboek bij! Sinds ik dat doe, heb ik geen last meer van slapeloze nachten (:
Ik hoop dat het helpt.

^

Thanks girls! Ik doe dat wel al een paar jaar… dus denk niet dat het bij mij helpt
dan :stuck_out_tongue: & ik zit idd wel veel op de computer 's avonds (zoals nu), misschien moet ik
dat maar wat minder doen.

Schrijf je gedachten uit je hoofd :slightly_smiling_face: Ik doe dat het liefst typend, omdat ik dat veel sneller kan XD En dan zijn mijn gedachten ook sneller weg :stuck_out_tongue:

Succes!

Ik lees verder even mee, omdat ik ook wel tips kan gebruiken (a)

Ja een dagboek is inderdaad slim! En verder rustige muziek luisteren en dan gewoon naar de lucht o.i.d. staren en dat elke dag een paar minuten, gewoon dat je even helemaal rustig bent. En yoga!