Ik zit met een klein dilemmaatje. Gisteren had ik een date met een jongen waar ik al een tijdje mee liep te skypen. Ik vind hem enorm leuk en loop dan ook overal aan te twijfelen, volgendmij heb ik het echt te pakken haha. Nou vertelde hij dus gisteren dat hij een paar jaar geleden echt een player was geweest en dus echt veel meisjes heeft gehad ( alleen op het gebied van zoenen en iets verder ). Niet dat ik daar erg mee zit maar om die reden wilt hij het rustig aan doen met zoenen enz. Hij wilt alleen met een meisje zoenen die hij echt heel leuk vind of van houd. Nou heeft hij mij wel al eerder verteld dat hij mij ook wel leuk vind enz. Maar ik vraag me af waarom hij dat dan zegt. Wat bedoeld een jongen daarmee? Moet ik het zien als een afwijzing of is hij echt oprecht geinterreseerd in me? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben echt onervaren in dit soort dingen haha
Ik denk dat hij wel geïnteresseerd in je is. Misschien wil hij wachten zodat jij je niet ‘1 van de zoveel meisjes die hij gezoend heeft’ voelt, maar in plaats daarvan speciaal voelt ofzo
Dit denk ik ook.
Ja precies dit.
Diep respect voor deze jongen,
Hij is eerlijk en wil niet dat jij zo een meisje wordt als zovelen,
hij ziet meer in je dan dat en wil dit niet verpesten door te snel te gaan…
Your special!
Volgens mij is hij gewoon hartstikke eerlijk en is hij geïnteresseerd in jou. Meestal als een jongen zegt dat hij een meisje leuk vind meent hij dit ook echt .
Ik snap die jongen wel, heb nu eigenlijk precies hetzelfde.
Obvious: hij heeft interesse!
awwwh heel erg bedankt voor jullie reacties! Het doet me heel goed!
^ Ben blij voor je (:
Ja ik denk dat hij gewoon wil wachten, meestal zijn jongens wel eerlijk. Maar het kan ook dat hij je niet durft af te wijzen en zo subtiel afstand wil doen.
Nogmaals heel erg bedankt voor jullie reacties! Achteraf heeft hij nooit meer wat laten horen…
Ik moest iedere keer het gesprek beginnen en het blijkt als ik dat niet doe dat er helemaal geen gesprek is.
Het is al heel positief dat hij het rustig aan wilt doen. Dat lijkt al meteen op een jongen met respect, dus super gewoon!
Leer elkaar gewoon wat beter kennen, doe leuke dingen en de rest komt vanzelf.
Pff ik vind dit zo tof van die jongen. Hij is dus wel echt geïnteresseerd in je maar wil niet dat jij gezien wordt als één van zijn veroveringen (wat de andere meiden hier dus ook zeggen). Just go for it, het is altijd beter als een jongen rustig aan wil doen in plaats van dat ie snel wil gaan.
^Eh, als je even verder leest, zegt ze dat het dus niks geworden is haha.
Jammer meid!