rustdag in de Tour

hee,
als jullie misschien de Tour de Fransce volgen weten jullie al dat het vandaag de rustdag is zodat alle sporters die daar aan mee doen met de journalisten/media praten of gewoon lekker rusten…
-wie gaat winnen volgens jullie???
-wat vinden jullie van de tour?

xx

hans

Geen idee wie er gaat winnen, ik kijk het weleens maar ik ‘volg’ het verder niet.

ik denk dat frenk gaat winnen, die man kan pas echt rennen

Haha ik moest toch even lachen. Maar dat kwam meer door de foto.

Mijn vader kijkt het en ik vind het wel leuk om te kijken (vanwege de omgeving). Maar ik heb geen idee wie er gaat winnen en dat boeit me eik ook niet zo veel eerlijk gezegd. Ik vind het gewoon leuk om het af en toe te kijken.

Tour de Fransce? Wasda?

Fransce :grinning_face_with_smiling_eyes:

Wat reageert iedereen sceptisch hier, kom op, als t je niet boeit niet reageren :slightly_smiling_face:

Ik zelf vind de tour altijd horen tot de beste weken van het jaar! Helaas dit jaar nog druk met opleiding bezig, anders ga ik elk jaar meerdere etappes naar start of finish.
Dit jaar… Ik denk dat Froome gaat winnen, maar ik zou dat wel saai vinden. Ik heb ook niet zoveel met Froome op de een of andere manier. Hoop dat Mollema, ten Dam of Poels nog een etappe wint, zou zo leuk zijn! En hopen dat ze hoog in het klassement blijven staan natuurlijk :slightly_smiling_face:

Maar ze vraagt toch wat wij ervan vinden?

OT: 1. Geen idee
2. Ik vind d’r geen kont aan

Toch interessant om dat van jou te weten.

Aaah niks aan toe te voegen!

Ik ben tot nu toe 2x naar een etappe toe geweest, hoop dat nog veel vaker te doen! Helaas dit jaar pas op vakantie als de tour al voorbij is.

t lijkt me zo eng he om met een paar honderd man in zo’n groep te fietsen. Als er één valt valt iedereen :’)
dat moest ik even kwijt

^
Ja dat lijkt me ook verschrikkelijk!

Ik vind het toch meer een mannending dat gehele gefiets

Welnee, voetbal, dat is een mannending :slightly_smiling_face: vind ik. Je moet er mss geweest zijn of bij kleinere wielerrondes de sfeer kennen om het te snappen, maar ik hou gewoon van “het hele gedoe”. Elke dag een etappe, een poule invullen, tv programma’s, roddels, zelfs de doping (heb er in de tour een keer naast gestaan toen een renner (Ricco) uit de bus werd gehaald omdat hij betrapt was op doping… Heel apart :stuck_out_tongue:).

Tja. Ik vind het echt bij de zomer horen :slightly_smiling_face: de vakantie is toch echt begonnen als de tour er is, zelfs al heb ik nu geen vakantie voelt het toch een beetje zo!

Ik vind voetbal leuker dan de tour…

Woehoe, Mollema en ten Dam zijn goed bezig :slightly_smiling_face:

Oh ja dat heb ik ook! Maar in de buurt waar ik woon leeft het wielrennen nog echt ook. En in onze familie ook. Misschien dat mensen die er niet mee opgegroeid zijn het niet zo leuk vinden, maar ik vind wielrennen (en zeker de tour!) enorm prettig! En ik vond Ricco vroeger echt een leuke renner, tot die twee keer betrapt werd ><

En overigens denk ik dat Froome gaat winnen, ookal is zijn team niet zo enorm sterk als ik verwacht had. De concurrentie is nog zwakker. De Nederlanders doen het trouwens goed! Ik ben als Belg een beetje jaloers.

Bij mij ook idd, Brabant. Dus ja :wink: ik ben er niet echt mee opgegroeid sinds heel klein, maar op m’n 13e voor het eerst naar de tour geweest en sindsdien ben ik (samen met mijn zus) echt “hooked”. Er zijn altijd opvallend veel meer mannen bij wielrennen (vreemd, vinden wij altijd - er zitten echt wel leuke mannen bij ; )), dus we vallen wel op als twee meisjes. Zelfs al eens op de radio geweest toen we bij de tour rond liepen ; )

Dat is leuk zeg! Ik kijk sinds een paar jaar ook naar de tour.
Ik vrees dat Froome idd gaat winnen, hij lijkt me best aardig, maar het is niet zo dat ik een band met hem heb. Natuurlijk hopen dat Mollema het geel gaat pakken, maar daar geloof ik toch niet heel erg in, hoe goed hij ook is deze tour.
Verder heb ik zin in de etappe van morgen, Mont Ventoux!