rust en weer goed in mn vel

de laatste tijd zit ik niet zo lekker meer in mn vel… op school haal ik minder hoge cijfers, ik erger me soms aan mijn vriendinnen, mn liefdesleven in prut, ik heb bijna overgwicht maar valt niet af, en mn zus kan geen normaal gesprek voeren. bij alles begint ze te schreeuwen en te zeuren etc etc mn ouders worden er ook een beetje gek van. ik wil gewoon huiswerk op de computer maken maarnee zij maakt er weer een heel drama van. hoe dan ook, ik wil gewoon weer rust en lekker in mn vel zitten. iemand tips, want ik trek dit niet meer anders

hier moet je gewoon even doorheen,
leuke dingen doen, praten met je vriendinnen/ouders/zus/etc over wat je dwarszit, (ik weet dat het moeilijk is, ik had dit ook met mijn vriendinnen en ik heb ook gepraat en nu is het veel beter)
verder goed voor jezelf zorgen,
het is weer lekker weer, scheer je benen, leuk jurkje aan en in de zon,
ga fietsen met iemand anders of met een muziekje en geniet van elke dag!

Alles begint bij jezelf. De eerste stap naar geluk is jezelf accepteren. Dingen die je niet goed vindt gaan kun je zodanig aanpassen dat het wel lukt.

Het leven sucks nou eenmaal af en toe, maar door jezelf uit het veld te laten slaan wordt het alleen maar erger. Sta erboven en zoek oplossingen voor verbetering.

oja,
praat met je mentor over je schoolresulataten
dat geeft ook rust, (bij mij hielp dat iig wel)

njaa t zijn geen voldoendes, dus ik denk dat hij dan zoiets heeft van; jaa dus? maar ik ben gewend om wat hoger te halen, rond de 8 ofzo en nu ineens 6en… terwijl ik er juist veel tijd insteek nu

Ruim je kamer op, dan heb je een iig een frisse basis. Verwen jezelf ook een keer want je klinkt een beetje overspannen. Ga lekker met maskertjes en scrubs aan de gang en lees een boek of wat tijdschriften. Of kijk je je favoriete films achter elkaar :'D