Russian Roulette??

heey,
Heeft iemand een idee waarom Rihanna daarover zingt?
Russian Roulette is best heftig 0,0
X

russian roulette is een spel je moet een vraag stellen ofzo en dan iets met een piestool:P ik weet het niet precies

en ze zingt dat ze heel bang is.

Ja ik weet wat russian roulette is ;p

Dat is haar geheime passie.

je hebt 2 of meer personen met een pistool met 1 kogel in het magazijn. Om de beurt moeten de spelers het geweer tegen hun hoofd houden en de trekker overhalen. Als je geluk hebt zit de kogelniet in de ( hoe heet het ook alweer ) en overleef je het. Als je pech hebt ben je dood en winnen de overige spelers.

Ik vroeg dat niet…
maarja XD

Hmmm.
Misschien dat ze een kans wil wagen voor iets waar een groot risico achter zit. En dat ze zit te twijfelen of ze wel durft. Zoiets.

en dat vind je leuk?
of is het een soort punishing?

Ik weet het niet, misschien omdat het zo’n sterke emotie oproept (angst) en dat ze dat mooi vond of zoiets? Of omdat ze zelf met die emotie zit of omdat ze het voor haar neus geschoven kreeg of… geeen idee.

Oké, serieus. Zij heeft dat nummer geschreven, of nouja, voor haar laten schrijven. Hoe de fúck moeten wij dan kunnen raden waarom ze daar een nummer over heeft? I don’t get it.

okee ik weet het :stuck_out_tongue:
de regisseur van de clip zegt dat het liedje over chris brown gaat, over hun relatie. Rihanna zelf zegt dat het gaat over twee personen die een agressieve relatie hebben die door één verkeerd woord uit elkaar kan klappen…goh drie keer raden over wie dat gaat.

volgens mij weet ze zelf niet eens waar ze over zingt en heeft ze gewoon wat overdreven zielige zinnetjes bedacht en bij elkaar gegooid, zodat wij haar zielig vinden :3

dat denk ik teminste

-

._.

ze voelde zich kut, kreeg een depressief liedje aangeboden, zong het in & bracht het uit onder haar naam.
waarschijnlijk zoiets?

Het nummer is volgens mij door Ne-Yo geschreven. Ik denk dat het over een relatie gaat waarin veel mis is en zij niet wilt dat het over is, maar ze wilt ook niet verder gaan. Maar zonder ‘‘hem’’ voelt ze zich verloren, dus weet ze niet wat ze moet doen.

Dat is mijn idee van het nummer.

nouja een ding is zeker; rihanna schreef dit niet zelf.
ik denk dat haar platenmaatschappij haar heeft gezegd dat ze dit nummer moest inzingen, ik vind het nummer geweldig !

Lees de songtekst.

AHAHHA
JE HEBT ME ECHT LAtEN JANKEN. :'DDD