Runcrew starten?

hi!

Als actieve hardloopster vind ik het maar vervelend dat ik geen vriendinnen heb die gezellig die 10 kilometer met me meerennen, of met me meedoen aan een hardloopwedstrijd. Toen ik gister aan het zoeken was naar We Own The Night leek het mij super tof om die in Parijs te rennen, maar ik heb dus geen hardloopmaatje die ‘even’ naar Parijs gaat met me. ik heb even gezocht en vond twee Nederlandse runcrews, een ‘crew’ waarmee je gezellig samen dingen doet met de meiden die lid zijn, samen rent en wedstrijden loopt. Helaas zit Girlslove2run in Amsterdam, en Rotterdam Running Crew (natuurlijk) in Rotterdam. Dus ik dacht: waarom geen Runningcrew omgeving Nijmegen?

Dus bij deze een vraag aan jullie: Meiden rond de 20 jaar, wie heeft interesse in het opstarten van een Runningcrew Nijmegen?

Hoe meer Runningcrews in Nederland, hoe leuker het wordt, je kan zo ook wedstrijden organiseren waar crews tegen elkaar moeten, of gewoon eens afspreken.

Superleuk idee! Alleen woon ik daar niet in de buurt!

Heel leuk idee, helaas woon in niet in de buurt…

Haha, jammer!

Inderdaad een heel leuk idee! Maar ik woon helaas ook niet in de buurt

Voor mij is Nijmegen ook bijna 2 uur rijden, dat word hem dus ook niet…

Maar je idee is leuk! Succes!

Jammer!

Ik woon in nijmegen! Maar ik heb 0 conditie :’) dat is wel een beetje jammer

Leuk idee, ik ga komende week ook beginnen met hardlopen en ben op de lange termijn ook op zoek naar een groep, alleen woon ik in Zuid-Limburg. Dus Nijmegen is toch net iets té ver haha.

Haha, paar keer hardlopen en het is zo opgelost!

up!

up

Helaaaas. Nijmegen is ook niet dichtbij.

Super leuk idee ook qua motivatie alleen is nijmegen ook een beetje verweg voor mij! Ik woon in het noorden van het land

Ik woon niet bij Nijmegen in de buurt en ben ook pas 16 haha.
Maar je idee is wel leuk en hoop dat er hier meiden zijn die mee willen doen !

Ik woon bij nijmegen maar ben pas 16 en kan echt nog geen 10 km haha
Hoop dat je een leuke crew vind!

up

Hee!
Het is alweer een tijdje geleden dat je deze oproep plaatste maar beter laat dan nooit. Ik woon in Nijmegen, ik houd van hardlopen en ik vind dit dus echt een SUPERGOED idee!

Heb je nog steeds zin om een crew te starten? Laat het me weten:)

Ik woon ook in nijmegen en vind het ook leuk om te hardlopen! Alleen ik kan nog maar 5 km… wil het wel gaan opbouwen. Zo’n wotn lijkt me wel heel leuk!

Ik woon ook in Nijmegen! Ik wil zeker ook meedoen!!