ruitjes allstars, hoe combineren?

Hee!
Ik heb deze allstars al een hele langetijd in mijn kast liggen, en pas 1 of 2 keer gedragen. Ik weet gewoon niet hoe ik het moet combineren, doordat de schoenen nogal druk zijn, weet ik niet wat ik erboven moet dragen…vooral niet wat voor shirt.
Misschien kunnen jullie me helpen?
Alvast bedankt
Kusjees

Dit zijn de schoenen:
http://www.label54.nl/proddetail.asp?prod=WTSPR06437&cat=174

skinny jeans

je schoenen zijn leukkkkk

je kan gewoon alles er boven doen. alle kleuren dan.
misschien geen printje maar gewoon een vestje ofzo
leuke schoenen btw!

Haha dankje xd
En bedankt voor de tips :grinning:
Iemand nog meer.

Kusjees

Wat zij zeggen, haha.
Je kan er alles boven doen…
Alleen ik zou niet te veel kleuren doen, ik denk dat 3 verschillende kleuren nog wel kan. Maar ik zou er niet meer gebruiken.
En nog het gebruikelijke: Leuke schoenen!

xx

PS: Ik ben jaloers XD

-------------

Die zijn echt leuk. :grin:

Ik zou het niet al te druk meer maken dan, omdat je schoenen al best druk zijn. :slightly_smiling_face: Dus misschien een leuk shirtje met een sjaal, riem en n armband?

Oh die heb ik in het zwart wit :}
maar je kan er alles wel bij

Ik wil ze oooook! in zwart wit … maar ze zijn uitverkocht op label54 :frowning_face:

Heel erg bedankt voor de tips [a]
Ik kan er zeker iets mee

Kusjees

Ik vind ze echt vet!!

Ik zelf hou niet zoveel van all stars maar ik denk dat deze best wel leuk zijn met een mooie donkere rechte jeans ik vind skinny in combinatie met all stars echt verschrikkelijk lelijk. En dan zou ik een basic shirtje zoeken in een kleurtje uit je schoen dus wat je zelf het mooiste kleurtje vind (ik zou zelf gaan voor dat roze in je schoen) en dan met een parel ketting erbij aangezien dat niet te druk is maar zonder ketting vind ik het ook weer saai.