RUIN Verkoopt: HTC V One / winterjas / extensions / laarzen / plugs en tunnels

Hoi,

Ik ben niet nieuw op Girlscene, maar dit is wel een nieuw account. Vandaar de weinige posts.
Uiteraard ben ik wel betrouwbaar, maar dat zeggen ze natuurlijk allemaal.

- Ik ben niet aansprakelijk voor fouten van de post. Bij pakketpost geef ik je het Track & Trace nummer.
- Verzendkosten zijn voor de koper, en biedingen zijn exclusief verzendkosten. Bieden kan ook via marktplaats (de link staat bij het item in de beschrijving).
- Ik verstuur naar Nederland & België. Ophalen is ook mogelijk in Noord-Limburg (NL).
- Er staan richtprijzen bij, echter is onderhandelen altijd mogelijk. Stuur me dan een note of laat hier een berichtje achter. Alleen serieuze biedingen, anders neem ik niet eens de moeite er op in te gaan.

- Graag alléén reageren bij serieuze interesse!

HTC V One

HTC V One telefoon. Lichte gebruikerssporen, maar verder geen defecten. Ook nooit gevallen. Op de foto zit er wat stof in, dit zijn geen krassen. De telefoon is ongeveer een jaar geleden aangeschaft , hier heb ik ook nog een bewijs van. Er zit ook nog garantie op, ook hier heb ik een bewijs van.
Bij de telefoon krijg je een hoesje, de originele oplader en een oplader voor in de auto (die werkt met de sigarettenaansteker).
Richtprijs: € 120,- / Verzendkosten: € 6,75
Marktplaats link:

Haarextensions

Set van 160 gram haarextensions.
Aangeschaft via Luxury for Princesses. De kleur was lichter, maar ik heb deze zelf donkerbruin geverfd (zonder roodtint), ik kan je ook het nummer en merk van deze kleur geven. De set is compleet, en er zit een zakje met reserve clips bij. Op de rechtse foto heb ik de extensions in. Daar matcht de kleur niet, en ze ‘blenden’ niet in mijn haar omdat ik het nog niet had geknipt. Maar je ziet op de foto dat het een mooie bos haar is en er natuurlijk uitziet.
Richtprijs: € 75,- / Verzendkosten: € 6,75
Marktplaats link:

Winterjas

Een mooie, dikke winterjas met een aparte kraag. De jas is nog in prima staat, ik heb ‘m één winter gedragen, maar ik denk dat ik hem niet vaker dan 10 keer heb aangehad. Maat 42, maar kan met 40 en 44 ook gedragen worden.
Richtprijs: € 40,- / Verzendkosten: Ik denk € 6,75 (Zou ik de jas even voor moeten wegen).
Marktplaats link:

Plateau laarsjes

(Update 24-10-2013)
Slechte foto, is zojuist met flits gemaakt. Het ‘leer’ ziet er daarom heel glanzend uit, maar in het echt ziet het er mooi uit.
Hele mooie plateau enkellaarsjes. Ongeveer 8cm hoog, en het plateau ongeveer 3-4cm. Ik vind ze echt prachtig, maar zijn helaas te klein. Het is maat 39, maar valt echt als een 38. Ik heb ze niet gedragen, alleen gepast.
Richtprijs: €40,- / Verzendkosten: €6,75
Marktplaats link:

Kleding

Wit Ramones shirt. Er staat maat XXL in, maar het valt als een L/XL, girly fit. Ik heb ‘m een paar keer gedragen, maar ziet er prima uit. Wordt gewassen en gestreken voor verzending.
Richtprijs: € 8,- / Verzendkosten: Ongeveer € 3,-

Zwart Misfits shirt met het bekende logo. Het is maat XL, maar valt meer als een L, girly fit. Ook een paar keer gedragen, maar ziet er ook nog goed uit. Wordt gewassen en gestreken voor verzending.
Richtprijs: € 8,- / Verzendkosten: Ongeveer € 3,-

Harness kettingen

Twee zogenoemde harness kettingen. Worden apart verkocht, en zijn beide niet gedragen.
Richtprijs: Links € 8,- / Rechts € 5,- / Verzendkosten: Ongeveer tussen de € 1,- en € 2,-

Plugs/tunnels

Ik verkoop mijn complete collectie van plugs en tunnels. Het zijn allemaal paren (gaan ook niet enkel weg), en de meeste zijn 19/20mm, maar er zit ook 17 en 18 tussen. Mocht je betere foto’s, de maat of het materiaal van een bepaald paar willen weten, dan laat het gerust weten.
Marktplaats link:

Schoolboeken

Dit zijn schoolboeken van het eerste en tweede jaar van HBO Voeding & Diëtetiek. De boeken zijn in hele goede conditie, want ik nam ze nooit mee naar school. Er is ook niet in geschreven/gevouwen, sommige boeken zijn niet eens open geweest.
Markplaats link:
Dit is de lijst van de boeken.

Titel – Auteur
Druk - Uitgever - Jaar van uitgave
ISBN nummer

Zakwoordenboek der Geneeskunde – A.A.F. Jochems & F.W.M.G. Joosten.
29ste druk. Coëlho, 2009
ISBN 978-90-6228-755-0

Reflecteren: de basis – Mirjam Groen
1e druk, Wolters-Noordhoff, 2006
ISBN 978-90-01-70000-3

Ondernemen in de zorg – Henny van Lienden & Marije van der Poel
2e druk, Elsevier gezondheidszorg, 2010
ISBN 978-90-352-3183-2

Gezondheidsvoorlichting en gedragsverandering – Johannes Brug, Patricia van ASsema & Lilian Lechner
…, Van Gorcum, …
ISBN 9789023243366
(Nieuw, nog in plastic, vandaar dat ik de druk en het jaar van uitgave niet kan zien. Kan bij serieuze interesse wel uit de plastic gehaald worden.)

Elementaire sociale vaardigheden – Kees van Meer, Jos van Neijenhof & Mieke Bouwens
2e druk, Bohn Stafleu van Loghum, 2001
ISBN 978 90 313 3538 1
(+CD)

Inleiding tot de marketing – Verhage
3e druk, 2005
ISBN 90 201 3308 7

Preventie en gezondheidsbevordering door paramedici – M. van der Burgt, E. van Mechelen-Gevers
1e druk(?),Bohn Stafleu van Loghum, 2008
ISBN 978 90 313 5116 9

Psychologie voor de gezondheidszorg – Jan Verhulst
6e druk, Wolters-Noordhoff,2006
ISBN 90 01 60627 X

Rapport over rapporteren – Wim Hoogland & Roel Dik
5e druk, Wolters-Noordhoff, 2006
ISBN 978 90 01 41106 0

Understanding Nutrition – Ellie Whitney & Sharon Rady Rolfes
11e druk, Thomson Wadsworth, 2008(?)
ISBN-13: 978 0 495 11669 1

Fysiologie en Anatomie – C.A. Bastiaanssen, A.A.F. Jochems & M.J. Tervoort
1e druk(?), Bohn Stafleu van Loghum, 2007
ISBN 978 90 313 4684 4

Kook ook – Irene van Blommestein, Annelène van Eijndhoven & José van Mil
8e druk, Inmerc, 2008
ISBN 978 90 6611 986 4

Het Diëtistische Consult – Geertje Becker-Woudstra, Menso Havinga, Ria van Kuijeren, Elly Linden-Wouters
3e druk, Lemma BV, 2008
ISBN 978 90 5931 509 9

Binas (havo/vwo)

5e druk, Wolters-Noordhoff, 2004
ISBN 978 90 01 89380 4

Signalering in het maatschappelijk werk
– Siny Sluiter, Maria van Zijderveld & Marinus Traas
1e druk, Bohn Stafleu van Loghum, 1997
ISBN 90 313 2100 1

Examen bundel Duits – R.G. Russchen, A. Krijgsman & J. Zonnenberg
1e druk, ThiemeMeulenhoff, 2007
ISBN 978 90 06 07420 8

Senks for watching.
GOODBYE.

Upje voor jou, succes met de verkoop!

Ik heb interesse in misfits shirt grtz thanks cheers :wink:

Fireside: Dankjewel!
Kurtje: Ik breng 'm zaterdag mee. Maar het is beter als je 'm past zonder BH en andere kleding, dan kun je de pasvorm beter bepalen. :slightly_smiling_face:

Dankjewel!

Up.

Plateau enkellaarsjes toegevoegd!

Up.

Up.

Up.

ahhh jammer dat je geen 16 mm plugs hebt. ze zijn wel heel gaaf!

Heb ik misschien nog wel liggen, want ik heb ook een flinke poos op 16mm gezeten.
Maar alles is door elkaar, als ik het uitzoek een keer zal ik updaten :slightly_smiling_face:.

Dat zou tof zijn!