Ruilen Men At Work webshop

Ik heb even een vraagje. Ik ben van plan een vest te bestellen bij de Men At work webshop, maar stel je voor dat ie niet past, kan je 'm dan ook ruilen/geld terug vragen(het liefst) in de winkel? Of moet je 'm dan terugsturen? Ik kan het namelijk niet op de webshop zelf vinden, alleen hoe je 'm per post kan terugsturen.
Bedankt ! :wink:

volgens mij kun je alles gewoon ruilen in de winkel, maakt niet uit wat voor een winkel ?

Okeee, en kan je ook je geld terugkrijgen evt. of niet ? ;p

http://www.menatwork.nl/bestelinfo :crazy_face:

Heb ik al gekeken. Maar daar staat niet duidelijk iets over het naar de winkel terugbrengen, alleen terugsturen. Dus daarom vroeg ik het hier, misschien dat iemand het toevallig al een keer had gedaan. :slightly_smiling_face:

Hahahaha, hoe bedoel je “ik neem de makkelijke weg door een topic te openen en niet even goed te zoeken” :’)

Bij een retour naar ons antwoordnummer kun je ruilen tegen hetzelfde artikelen in een andere kleur of maat; in onze winkels kun je ruilen voor alle beschikbare artikelen

Er staat ook gewoon over winkels en dergelijke. Lees en zoek eerst eens goed voor je een topic opent zeg!

Ik denk dat je me niet begreep, maar ik vroeg of je ook je geld kon terugvragen.
Sorry hoor, volgende keer zal ik niks meer vragen als iedereen hier zo reageert. :S

Ja, maar als je gelezen had, had je gezien dat er op die website stond:
“Je kunt ook altijd makkelijk ruilen of retourneren in een van onze winkels. Hiervoor gelden dezelfde regels als hierboven genoemd.”
Online kan je je geld terugkrijgen, dus in de winkel ook.