Ik heb een probleem
Ik wil een nieuwe rugzak/schoudertas voor op school maar me ouders vinden het zonde van de rugzak die ik nu heb.
Ik zit in de 2e van het vwo en moet dus nog 4 jaar en ik heb nu zo’n grote eastpak laptoptas met 2 ritsen, een voorvak en dan nog zo’n zijvak voor je laptop of je broodtrommel enzo.
Ik vind het echt niet leuk om met zo’n grote tas rond te lopen en ik ben ook het enige meisje die ermee rond loopt.
Hebben jullie misschien tips hoe ik mijn ouders over kan halen, zeggen dat ik het zelf betaal helpt niet echt want dan vinden ze het alsnog zonde van me oude tas x_x.
En wat voor tas zal ik dan nemen, ik wil in ieder geval liever niet zo’n handtas waar je nu iedereen mee rond ziet lopen want dat is echt niks voor mij xD
zelf sparen!
Verkoop de tas aan iemand anders, zullen vast genoeg mensen naar de 1e klas gaan die graag een tas willen kopen als het goede kwaliteit is.
Tegenwoordig zijn die tassen best wel duur namelijk.
Je kan gewoon een schoudertas doen, of hoe noem je dat.
Wat aan een kantop je schouders hangt. Heb ik ook voor school en een gewone schoudertas voor buiten school
Of je zeg tegen je ouders dat je m nog af en toe gebruikt, bijvoorbeeldals je veel boeken mee moet nemen naar school
Sparen en dan kan je zelf een nieuwe tas kopen!
Ik heb zelf een jaar of twee geleden bij de v&d een neppe eastpak gekocht (maar dan zo’n kleinere met één grote rits en één voorvakje) en die doet het nog steeds, en was maar 17 euro. Dus echt zonde van je geld is het niet, want hij gaat nog steeds mee. En die oude tas kun je bijvoorbeeld verkopen of gebruiken als logeertas ofzo.
het probleem is dat ik allang een niewe tas kan kopen want geld heb ik op het moment genoeg maar het mag gewoon niet van me ouders xD
maar dat idee van zeggen dat ik hem nog af en toe gebruik vind ik wel een goede, wat ik uiteindelijk toch niet ga doen (:
doorverkopen?
naar afrika sturen?
en zelf betalen een nieuwe, en ik zou een gewone normale eastpack pakken, zo’n dunnere zegmaar! heb ik ook (:
Het is toch jou geld, je ouders bepalen toch niet hoe jij het uit wilt geven?
door zeuren. Ik weet hoe het voelt om met een mega rugzak rond te lopen :'D
Zet je vorige op marktplaats =]
Of gewoon kopen, het is maar een tas…
Haha ben ik niet de enige =D
Verder was ik er al over uit dat als het mag ik dan gewoon zo’n eastpak padded r koop, zo eentje met 1 rits en een klein voorvakje. Maar welke kleur/print?
Haha omg ik doe echt moeilijk xD
Ik vind rugzakken juist tof haha, maar ik snap wel dat je 'n x een nieuwe wilt, je kan toch zeggen dat je graag afwisseling wilt? en dat je deze oude ook nog eens gaat gebruiken gewoon om&om ofzo