Rugtas pimpen? :)

Tja… maar anders is hij weer zo saai… :S

^^

Ik zou het ook niet doen… Bij ons zaten ook kinderen -bruggers- en die hebben hun hele tas vol en dat ziet er niet uit. Sorry dat ik het zeg hoor, maar je moet het echt niet doen -vind ik he, mijn mening-

Bedankt dat je dat dan zegt, ik ga ff kijken. Een klein beetje pimpen vind ik wel kunnen :wink: een klein beetje :stuck_out_tongue:

ik doe: =] voorop, en een sleutelhanger (zo’n clip met een sleutelhanger) en dan verder nix!

Okee, zolang t niet te veel is kan het prima hoor :slightly_smiling_face:
Maar sommige hebben een knuffeltje, scoubidoutouwtjes, tipp-ex teksten erop en dat is niet mooi xD maarja :slightly_smiling_face:

Jaaa, zo’n grote sjaal is way too big. Je moet een kleintje doen. En geen sleutelhangers met beestjes eraan… :’]

Zo’n volgeschreven tas word je zo snel zat

Goedzo! :grinning:

en je kan em later nog altijd veranderen, als je het dan toch nog wilt

Is zo’n fluffy ball ( link =
hier klikken )
Leuk / niet? :slightly_smiling_face:

bij mij op school hadden een paar bruggers ook van die sleutelhangers eraan en die zagen er echt niet uit. ik zou alleen een paar tekstjes doen en verder niets. en die sleutelhangers van die fluffybolletjes vind ik echt niet kunnen - is mijn mening als je het zelf mooi vind wel doen ^^

Laat al je vriendinnen met een watervaste stift op je tas schrijven (dan niet van die breezerteksten) maar gewoon hun naam ofso

Okeej… ik ga nog ff kijken voor een blauwe sleutelhanger of iets xD

Misschien wel iets heel anders :stuck_out_tongue:

en een button, kan dat wel? :slightly_smiling_face:

laat je vriendinnen er leuke teksten op schrijven ofsow…

ik heb mijn vriendinnen laten schrijven op een lelijke tas.
niet voor school hoor. ^^)

ik heb z’n eastpak, zwart met roze/roode vliegn op xD
ik heb er nu een eend aand gehangen zo 1 van eendjes visn op de fore.
en heb er een zelfgemaakt strikje aangehangen, er hangen ook studdeds (vierkante aan) en sluitspelden en ene polsbandje aan 1 van de banden xD
en ik ga naar het 4de middelbaar, xD kvind gwn cool xD

een nieuwe tas? toen ik naar de 1e ging
had ik een eastpeak goh ik schaamde me dood
heb de dag daarna gelijk zoeen converse tas
gekocht! :slightly_smiling_face:

ik vind nx ergs hoor aan een eastpak xD
maarja smaken verschillen :slightly_smiling_face: