Rugtas of schoudertas voor school?

Dankjewel, valt wel mee hoeveel onzin !

Ik wil er even aan toevoegen dat een laptoptas wel beter is voor je laptop dan zo’n sleeve. Als iemand met zo’n sleeve per ongeluk tegen je tas trapt is je scherm kapot, bij een laptop tas vaak niet.

Je hebt trouwens ook hele mooie laptop tassen die net handtassen zijn. Ik vraag er een voor mijn verjaardag van mac (omdat ze wel best duur zijn).

Als je zware dingen hebt in je schoudertas, kan dat pijn doen aan je schouders.
Dat is echt niet fijn! Vooral met zo’n laptop er dan nog in.
Eastpak heeft nu een serie genaamd “out of the office”, kun je ook je laptop in doen en is een lekkere ruime tas met printjes ook. Die had ik bijna gekocht, maar hij is nieuw ¤50 ofzo.

een schoudertas.

als je alleen een laptop moet meenemen en niet te veel boeken een shoudertas.
anders een rugzak.

ik gebruik altijd een rugzak (behalve tijdens de examens) anders voelt het alsof mijn schouder elke dag uit de kom ligt --’

Een sleeve is inderdaad kwetsbaarder, maar ik moet ook boeken mee zeulen en ivm met de ruimte ^^;.
Maar als je een rugzak hebt (en die niet midden in het gangpad neer zet op school) heb je minder kans dat er iemand tegen aanstoot of tegen trapt denk ik…
Ik stoot met een schoudertas meer en vaker tegen dingen aan dan met een rugzak…
Maar misschien ben ik gewoon een onhandige kluns ><

een schoudertas lijkt me leuker,
een rugtas handiger…

dus je moet gewoon een beetje uitproberen
ik heb allebei, ik wissel het gewoon af

suc6!

Rugzak.

weetje, ik zag pas iemand lopen met een adidas laptoptas in het roze. die was wel leuk. niet zo heel girly maar whate ever. hier heb ik even een site:

http://scotts.scene7.com/…=sharp&op_usm=1.1,0.5,0,0
maar dan niet van stof, en een andere kleur. misschien is dat wat voor je?

x

^
die kun je btw om je schouder doen.

wij werken op school ook met laptops maar wij mogen ze niet mee nr huis nemen en op een dag hebben wij niet zoveel lessen ivm lange lesuren -’- Dus ik ga dit jaar gewoon voor een schoudertas, veel leuker.

weetje, eastpak kan ik je aanraden.
die zijn gewoon superchill :grin:

rugtas, maar das meer omdat t moet x[

Handtas. :grinning:
Inde eerste een rugzak, maar dat kon na een tijdje echt niet meer.
Toen schoudertas, na een tijdje ook niks meer.
Nu gewoon handtas en af en toe een handtas waar ook een band aanzit voor schoudertas.
Maar nu heb ik gewoon een handtas van de h&m die klein lijkt, maar er passene echt veel boeken enzo in.

rugzaknerds voor life :fu: (ik zit op de uni maar nog steeds loop ik rond met me highschool eastpakkie haha)