Rugtas of schoudertas voor school?

Het liefst zou ik een invitotas nemen, maar dat mag niet bij mij op school vanwege laptops.

Welke soort tas zouden jullie dan nemen?

Gewoon een rugtas , het is maar school.

nee een rugtas is zo loom. Danheeft iedereen zo’n mooie tas en dan voel je je vet bruut ofso :wink: (ja ervaring). Tja dan zou ik toch voor de schouderrtas gaan. Iets… vrouwelijker :wink:

En wat is dat met die laptops?

je kunt ook van die converse/bb tassen halen van de pasveer.
best stevig (niet alle van converse) en in de meeste past een laptop, als dat de bedoeling is.

En wat is dat met die laptops?

Wij hebben amper boeken, en we hebben laptoponderwijs op onze school.
Dat is nieuw dat je bijna alleen nog met laptop werkt, en het is ook op alle niveaus.

ik zou voor een schoudertas gaan (:

Ik heb een schoudertas, dat vind ik wat leuker =)

Schoudertas. Zo’n bowling bag van Converse. En een gewone zwarte tas van de H&M heb ik, als ik niet zoveel vakken op een dag heb haha.

Schoudertas, dat vind ik zelf wat handiger meenemen dan een rugtas. En je kunt gewoon afwisselen van schouder, dus slecht lijkt het mij ook niet echt :’)
aangezien ik wel eens te horen kreeg dat het niet goed voor je rug is :crazy_face:

Ik vind die bowling tassen maar niks.
NIet mijn stijl en niet functioneel xD
Hmm, ik heb dit jaar een nieuwe Eastpack schoudertas.
Maar ik heb persoonlijk niks tegen rugzakken, ze zijn best handig en er zijn als je een beetje zoekt ook best wel leuke (bij eastpack kun je geloo fik zelfs zelf ontwerpen op de site…).
Maar als je een laptop sleeve hebt (ik heb ook een laptop nodig op school dus gebruik altijd sleeve) kun je alles gebruiken.
Alleen hebben wij boeken en laptop (niet bij allevakken laptop en ook niet altijd, maar ik heb sowieso de pest aan teveel lessen metdat ding ><).

Oké, lange post die 99% onzin is maar ik hoop dat je iets hebt aan de 1% iets meer zin.

een schoudertas, dat lijkt mij handiger voor een laptop.

Schoudertas lijkt me handiger voor een laptop, en als je verder niet veel mee hoeft te nemen kun je ook gewoon een leuke nemen.

Een schoudertas.

Voor een laptop een schoudertas. Maar voor boeken gebruik ik meestal gewoon mn eastpak

schoudertas. Met een rugtas sla ik iedereen omver in de tram:p

schoudertas

Ik heb rugzak, vind ik toch wel fijner dan een schoudertas,
Ik heb trouwens ook niet echt goede schouders voor een schoudertas :stuck_out_tongue:

+ 1

rugtas , veel handiger op school.