Rugpijn.

Hoi, =)

Ik heb sinds kort vreselijke rugpijn!
Mijn moeder zei dat het misschien van mijn nieuwe fiets kan komen, maar die heeft er niet veel verstand van. (om eerlijk te zijn)
Dus ik vroeg me af of iemand ervaring heeft of er meer van weet?

Want ik kan niet eens normaal zitten, over voor over bukken!
Het doet alleen niet zeer als ik loop…
Hellupie :[

Tschüs!

Dokter! Die kan je weer doorverwijzen naar bijvoorbeeld een fysiotherapeut misschien? Als je er écht veel last van hebt, is het wel zo verstandig om het serieus te nemen! Dus dokter (:

Ik kan geen diagnose voor je stellen, dus ik zou als ik jou was even naar de huisarts gaan. Had ik ook gedaan toen ik last kreeg van mijn rug, doorgestuurd naar cesartherapie. Bleek dat ik scoliose had. :’)

het kan zo veel zijn.
slechte schoenen, slechte houding, slecht bed, slecht kussen,
wij kunnen niet in jouw leven kijken!
dokter is de beste oplossing

Het kan dat een zenuw/spier ofzo in de knel zit.(?)

Je hebt een nieuwe fiets? Is de zadel wel op goede hoogte (of het stuur)?
Hoe is je houding?

je kan het beste naar de dokter gaan.
heb al mijn hele leven last van rugklachten en het enige wat een beetje heeft geholpen is fysio

Door mijn scoliose had ik ook veel last van rugpijn, dus laat je rug eventjes checken bij de huisarts! Misschien heb je pas net je groeispurt gehad en is jouw rug scheef gaan groeien waardoor je dus last hebt.

Kan zijn dat je geen goed zadel hebt.

Ik heb altijd rugpijn. Verkeerde houding. Heb ook zooltjes. Ga naar de dokter of fysio of podoloog.

.

Ik heb al jaren lang altijd rug en kniepijn en last van mijn gewrichten.
dokter, fysie, podoloog, orthopedagoog.

okee dankje =]

ik heb al 2 jaar achter elkaar rugpijn,
als ik te lang zit, sta of loop moet ik op een gegeven moment gewoon stoppen met wat ik aan het doen ben omdat het gewoon niet meer gaat.
ik durfde niet naar de dokter, omdat ik bang ben voor slecht nieuws (geen idee hoe ik eraan kom)
maar ben vorige maand toch maar gegaan, blijf niet telang met rug pijn lopen want nu kan er nog wat aan gedaan worden!

naar de dokter gaan maar als je nu wil dat het even iets beter is moet je plat op de rug gaan liggen en dan je boven benen zeg maar de lucht in en dan je onder benen op 90 gradenen dan daar een onderstuning onder doen en dan even gaan liggen moest ik ook van me cesartherapeute. als je me snapt haah

misschien slaap je niet goed