Hoi allemaal, sorry voor het lange verhaal dat gaat komen…
Ik ben 15 jaar en heb nu al ruim een jaar hele erge rugpijn. De rugpijn komt echt in periodes, soms heb ik echt heel veel pijn dat ik alleen maar in bed kan liggen huilen van de pijn, maar het kan zo maar dat ik een paar dagen daarna gewoon echt helemaal geen pijn heb…
Ik ben naar de fysio gegaan, maar dat hielp niet. In de zomervakantie toch maar een keer naar de huisarts geweest, ben doorverwezen naar podoloog en heb sindsdien steunzolen waardoor ik wat rechter sta. Daarnaast ben ik weer naar de fysio doorverwezen, en is er voor de zekerheid een röntgenfoto gemaakt van m’n rug, maar daar is niks ‘fouts’ op te zien. Inmiddels ben ik met fysiotherapie gestopt, omdat de fysio ook zei dat het geen zin had voor mij. Daarna ben ik weer naar de huisarts geweest en heb ik nog bloed laten prikken op eventuele botziektes of zoiets, maar daar is ook niks uitgekomen.
Ik ben in 2 maanden 3x flauwgevallen, puur van de pijn.
Ik heb vaak aan m’n ouders gepraat en gevraagd of we er echt niks tegen konden doen, of we nog een keer naar de huisarts konden gaan om het verder te onderzoeken, want er moet toch iets zijn waardoor ik zoveel pijn heb? Maar telkens als ik er met m’n ouders over praatte, kregen we ruzie en konden we gewoon niet meer normaal praten.
Ik zat net in een periode dat ik minder pijn heb, sinds de laatste keer dat ik ben flauwgevallen, maar ik merk nu weer dat ik meer last krijg.
Ik zou er graag wat aan willen doen, maar ik weet echt niet meer wat ik kan doen, aangezien ik het gevoel heb dat de huisarts me niet meer serieus neemt, en m’n ouders eigenlijk ook niet…
Weten jullie misschien iets?