rugpijn door bh?

hee het klinkt misschien heel raar maar savonds krijg ik altijd last van men rug en als ik mijn bh dan los doe is het weg. weet iemand misschien hoe het kan komen??

Heb je een grote cupmaat?

Verkeerde BH maat?

Lang leven beha-loos rondlopen. Sorry kutopmerking.

misschien heeft je bh een te kleine borstomtrek, als je snapt wat ik bedoel.

nee helemaal niet meestal 70a of 70b

ik weet niet of het door je bh komt. maar het kan zo zijn dat je gewoon een verkeerde houding hebt en dat je bh wat spanning zet op je rug en dan zodra je die los maakt dat je rug ook wat losser voelt ofzo? Ik zou het eigenlijk niet weten haha!

@ goldenhappiness ja ik begrijp het maar ik ben al in lingerie winkels geweest om alles te laten opmeten en alles klopt zeg maar

uhm… miss moet je gwn een grotere maat hebben voor je omtrek. Want als je staat is je rug anders dan je zit. Als je zit is het wat strakker je bh. Dus ik zou gwn een grotere kopen en kijken of et verschil maakt

Misschien helpt het om je bh een haakje losser te zetten?

okeee dankjulliewel allemaal !! :slightly_smiling_face:

Ik heb dat ook heel vaak! Ik heb 70C of 70D, en als ik 75 pak is het veel te los… Dus ik weet ook niet waar het door komt. xD

fjoe ik ben niet de enige ! ik heb dan kleiner maar 75 is ook veeel te groot voor mij.

75 op het strakste haakje?

ik heb het ook hoor, maar ik denk dat het gewoon komt door vermoeidheid, dan heb je al de hele dag dat stomme ding aan en dat is gewoon irritant. XD

hmm haha okee bedankt :relieved: