Rughaartjes

Hey allemaal,

Ik heb wat kleine donkere haren op mijn rug. Ik heb gezien dat vriendinnen dit ook hebben maar ik merk dat ik mezelf eraan stoor. Ondanks dat ik nog nooit opmerkingen hierover heb gehad wil ik het weghalen.

Mijn vraag aan jullie:
Hoe verwijder ik nou weer (pijnloos) haren op mijn rug?

Mijn moeder heeft een keer ontharingscreme op mijn rug gesmeerd, maar ik kreeg hier een allergische reactie van.

Ontharingscreme lijkt me niet zo slim, omdat het dan waarschijnlijk dikker en donkerder terugkomt. Rug is inderdaad best lastige plaats. Ik denk dat je het moet gaan harsen. Vraag je moeder of ze dat bij je wil doen, want zelf lijkt me dat nogal moeilijk. Of ga het laten laseren of met van die lichtflitsen? Tegenwoordig kun je zo’n apparaat zelf kopen en die schijnen ook prima te werken. Eventueel zul je ook kunnen blonderen, maar ik zou zo 1,2,3 geen middel daarvoor weten.

Ik zit er namelijk zelf ook best mee.

Waxen is inderdaad denk ik wel een goede optie. Vraag inderdaad maar aan je moeder of ze je daar ook mee wil helpen :wink:

Dat haartjes dikker en donkerder terugkomen is onzin, dat lijkt maar zo door bijvoorbeeld scheren. Dan komen de haartje namelijk bot terug, en als ze nog kort zijn voelen ze stugger.

Pijnloos bestaat eigenlijk bijna niet, zeker als je niet tegen ontharingscrème kan, dus dan zou ik inderdaad voor waxen of flitsen gaan. Hoef je ook een stuk minder vaak te herhalen.

Je moet op Youtube even: ‘Suikerwax’ intypen.
Als het goed is zie je dan een filmpje van Beautygloss
die suikerwax is echt super! ik doe het altijd op de ‘koude manier’ zoals zij uitlegt. Het voordeel aan deze manier is dat het wat ‘natuurlijker’ waxt. Dus niet dat je werkelijk een hele streep ziet ofzo van het waxen. En het is goedkoper, niet-chemisch en niet heel pijnlijk.

Scheren zou ik in ieder geval nooit doen!

Succes!