Rughaar en buikhaar

zo’n een vriendin van me heeft rughaar en buikhaar wat moet ze eraan doen…

en neee ik heb niks en me vriendin heeft dit niet en als je me niet gelooft geloof je me maar niet

harsen

Het zelf posten…?

hah idd, misschien heeft ze het stiekem zelf wel maar durft ze niet :stuck_out_tongue:

WAT STOND ER? :'D

lol er stondl

zo’n vriendin van mij heeft last van rughaar en buikhaar wat kan ze doen?

zoiets

Ja sure, zou ik ook zeggen. haha :"D

ok ok ok

O HET STAAT ER WEER.

hihihi

Laten harsen.

Harsen? En nu moet je niet zeggen dat ze dan gaat huilen van de pijn, anders moet ze maar met die haren rondlopen. Nooit scheren!

blonderen

ja ze moest even tijd hebben om iets te bedenken ofzoooo :stuck_out_tongue:

ik haaatt mensen die zo beginnen
Een vriendin van me… Laat het je vriendin zelf vragen , waarom doe jij het voor dr we weten allemaal wel dat je het zelf bent :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik heb er ook een hekel aan. Maar ik heb een nog ergere hekel aan mensen die dan andere gaan dissen, maar er geen ene moer aan hun taalgebruik en spelling klopt. Dus ga daar iets aan doen voordat je probeert te dissen.

Wat boeit het als het voor jezelf is, we kennen je toch niet.
Maar zoals anderen zeggen; harsen. Of anders bleken?

Laten harsen.

iedereen heeft toch haartjes op zn rug en buik? Ofja, donshaartjes althans… Als dat het probleem is zou ik er gewoon niets aan doen. Ik vond dit ook raar en vroeg me af of ik het wel zou scheren… uiteindelijk niet gedaan en nu ben ik het gewoon. Je ziet ze ook bijna niet.

Nuja er zijn natuurlijk ook mensen die donkere en langere haren hebben, valt meestal voor bij mannen maar in sommige gevallen ook bij vrouwen. Als dit voorvalt bij een vrouw in erge mate heb ik gehoord dat je daarvoor vrouwelijke hormonen kan gaan nemen. Maar dat moet je dan door de dokter en via bloedonderzoek regelen.

Als het niet aan de hormonen ligt kan je best gaan harsen, ben je er gelijk een maand vanaf. Hoef je je niet voor te schamen, die mensen moeten zulke dingen dagelijks doen.

Als je dat beu bent kan je misschien best overgaan naar lasertherapie, dan worden je haarzakjes als het ware vernietigd waardoor er geen nieuwe haartjes kunnen komen. Meestal moet je die laserstralingen 4x laten opnieuw doen omdat alle haartjes in verschillende periodes pas rijp genoeg zijn om te vernietigen ofzo. Maar ehhh, dit is echt énorm duur.

Ik probeer niet te dissen! :slightly_smiling_face: Hoef ik ook niet te doen ik probeer alleen maar te zeggen dat ik er een hekel aan heb! :wink: En prima , als ik het over dr spelling zou hebben , prima dat je over de mijne praat maar daar praat ik niet eens over & ik ga hier niet op mn netst praten vind ik onnodig

Ik tel momenteel 3 fouten in zinsopbouw en zeker 4 grammaticale fouten in jouw reactie…