Ik heb gigantisch veel last van mijn schouders en inmiddels ook van mijn rug.
Dit is niet een pijntje wat ik nog maar net heb, maar waar ik al meer dan 2 jaar mee rondloop. Het begon bij mijn werk als afwasser in een restaurant, waar ik aan het eind van de avond met tranen rondliep van de pijn. Daar ben ik weggegaan dat is al meer dan 2 jaar geleden.
Daarnaast ben ik altijd vrij flexibel geweest met mijn armen, maar dat begint ook z’n tol te eisen. Mijn schouders kan ik een soort van ‘uit de kom’ doen, en dat gaat vaak automatisch. Wanneer ik op mijn rug lig, en ik mijn hand onder mijn hoofd doe. (Beide schouders zijn zo.)
Wanneer ik op mijn buik lig maakt het niet uit in wat voor houding ik mijn schouders heb, dan is het al zo. Wanneer ik mijn armen in de lucht doe 'schieten ’ ze eruit.
Ik zit op voetbal en heb er zo’n last van gekregen dat ik naar de verzorging ben gegaan, die me heeft aangeraden zsm de fysio te bellen.
Daarna ben ik heel lang naar de fysio geweest, tot ik weg moest voor een stage van 4 maand. Ik was niet echt bepaald tevreden over de fysio omdat ik het idee had dat het allemaal erger werd.
Nu heb ik 2 weken geleden met een wedstrijd van voetbal een paar keer zo’n onozel harde beuk gekregen dat ik halverwege de wedstrijd hardjankend het veld ben afgelopen van de pijn.
En het bed bij mijn moeder wil ook niet helpen, die is zo verschikkelijk hard dat er geregeld ochtenden zijn waarbij ik zonder gekheid, huilend wakker word van de pijn. Maar mijn moeder wil geen nieuw bed/matras aanschaffen omdat ze zegt dat het niet aan het bed ligt.
maar het bed bij me vader thuis is veel beter, en daar heb ik bijna nooit last.
Dus het ligt zeker wel aan het bed.
Mijn moeder doet alsof ze niet door heeft hoeveel pijn ik heb, en het komt op me over alsof ik me aanstel. Ze heeft me vaak genoeg huilend van de pijn op de bank aangetroffen, of dat ik zo krom als een oud oma’tje liep omdat gewoon recht lopen een helse pijn deed.
Weet iemand hoe ik haar kan overtuigen dat het toch aan het bed ligt, of iets?
Of wat ik met mijn rug kan doen?