RTL5 Programma, FEESTVAKANTIE

Bij Rtl5 kan je je opgegeven voor ‘De beste vakantie van je leven’ en dan betalen hun je hotel + vliegticket.
Lijkt mij opzich wel leuk, alleen weet ik nooit hoe ik doe als ik zwaar aangeschoten ben haha, mijn idee was om ons erg in te houden met uitgaan en alles zodat RTL amper iets leuks aan onze groep zouden hebben, alleen is de rest niet eens met dit idee voor een extra vakantie haha

Zijn er ook meiden die dit echt van plan zijn zich op te geven? :beer:

Uh oke.

Nee ik zou gek zijn als ik mee zou doen.

Nou nee,ik zou daar niet zo snel aan mee doen.Ik denk dat mensen je dan ook minder snel serieus nemen.
Stel je voor dat je toekomstige baas dit ziet ofzo,aangezien ze ook al vaak je social media checken.
Lijkt me een soort vervolg op Oh Oh Cherso.
Feesten en los gaan kan ook wel zonder camera.

ja dat is wel weer zo, ik zou me dan ook totaal niet misdragen, maar dan zou mij die vakantie ook alleen maar leuk lijken als ze je niet elke dag 24/7 achtervolgen, heb er ook geen idee van of ze je ook een paar dagen met rust laten

Dit zou opzich in het mediatopic kunnen…
En ik zou er niet aan meedoen veel te riskant voor me toekomst

Ja dat is ook wel weer zo, je weet nooit wat er gebeurd :s

Ze willen toch alleen extreme kanditaten, barbies of jokertjes :’") oftewel je moet aso of apart zijn, want anders ben je sowieso niet "leuk"genoeg er voor denk ik.
Maar ik zou dat sowieso nooit willen> stappen, feesten voor een camera oid ^^

Nope, ik drink niet en ga ook niet uit en heb vliegangst. Gaat hem niet worden.

Ja dat is wel zo, ik dacht er meer aan van dat we ons totaal niet gaan misdragen terwijl hun eerst denken dat we dat juist wel gaan doen, maar uhmm denk dat ze dat niet zo leuk zouden vinden haha. Zodat ze zo snel mogelijk bij ons weg gaan maar ze zullen wel een raar kut contactje hebben :dry:

nooit.

Goedkoop aftreksel van oh oh cherso etc. Handig en goedkoop format voor RTL omdat jongeren daar toch wel intrappen.

Maar nee, dat blijft ook forever op internet zwerven en je zult met wat je daar doet (dronken of niet) altijd geconfronteerd blijven worden

Ik wil ook niet dat mijn kleinkinderen later denken van wow wat voor een gekke rare oma heb ik zeg.
Misschien doen ze dat toch wel maar dan liever uit zichzelf zeggen dan dat ze fuckt up beelden van mij te zien krijgen als ik los ga op een gratis vakantie.

Nu drink ik nooit alcohol dus zou dat ook niet voor dat programma doen.
Ben ik dus te saai voor en zou niet worden uitgekozen.

En inderdaad ben ik ook geen gekke gerritje.

Al gedraag je je als een engeltje,
ze zenden alleen sensatie uit en verknippen alles zodat je als een mongool overkomt.
Is een stukje beha zichtbaar ‘ZE IS ZOO BEZOPEN KIJK BEHA ENZO’

Nóóit

never