RTL gemist kost geld, waar wel gratis kijken?

Ik wil graag the ultimate dancebattle nakijken, maar voor rtl gemist moet je nu 1 euro betalen, oke wat is nou 1 euro, maar ik vind het een beetje onzin.]
weet iemand een site waar je het gratis kunt kijken?

huhh sinds wanneer?
flauw.

Misschien staat het op Youtube?
GTST staat daar wel, misschien ook wel stukjes van TUDB… anders zou ik het niet weten!

Inderdaad bij bijna alle programma’s moet je bij rtlgemist nu betalen, eerst alleen de Pfaffs (alsof zij niet genoeg geld hebben…) maar nu heel veel. Die sites hierboven kijk ik nu ook vaak programma’s!

^ bij die sites word je gewoon doorgelinkt naar rtl.nl

echt waar? ik had dat dat ook maar dat was alleen op mijn telefoon. moest ik 40 cent betalen om iets terug te zien. (ook echt maar 40 cent -.-) Maar het is dus tegenwoordig ook al op pc’s. sleeecht.

Pff ik word er ook echt gék van.
Vrijdagavond zag ik een aflevering die ik graag wilde zien, en ik dacht: ‘Dat doe ik morgen wel’. Dus ik zaterdag weer naar die site, kost hij ineens geld. Wat blijkt: alleen de laatste aflevering is bij dat programma gratis, en vrijdagavond is er een nieuwe uitzending online gekomen. Super irritant.

en ook rtl gaat steeds meer achteruit…

maar dat was een paar weken hiervoor ook al toch? want ik heb niet betaald en kon het alsnog kijken. gewoon dat betaal gedeelte negeren kun je het alsnog zien geloof ik ^^ Dat was afgelopen vrijdag, en ik heb de week daarvoor nog hele oude programma’s daar op gekeken.

nah wat stom. Maar alleen bij de eerste aflevering staat 1 euro betalen en bij nr 2 en 3 niet en die kon ik ook gewoon zien. Weird.

Ja bij sommige programma’s kan je de laatste 5 afleveringen alleen gratis kijken.
Bullshit T_T

Serieus?.. dat wist ik niet, misschien kan je het via google vinden? :slightly_smiling_face:

Ik heb al google geprobeerd, maar je wordt echt overal doorgelinkt naar rtl…
slaat helemaal nergens op!