RPGen op Clubs.nl

Ik heb even gezocht maar ik kon alleen maar een oud topic vinden over clubs.nl vandaar dat ik even een nieuwe open :slightly_smiling_face:

Vroeg was ik dag in en dag uit op clubs te vinden! Toen pokemon nog hele in was had ik zelf mijn eigen pokemon club! Haha het was toen echt super druk op clubs en erg gezellig! Door de jaren heen is clubs erg verandered, bijna overal voor betalen (als je zelf iets opricht dan) en dat weiger ik. Voorheen heb ik nov wel eens actief meegedaan met de RPG clubs maar sinds het laatste jaar is het qua RPG gebied een beetje uitgestorven.

Nu vroeg ik me af of er meiden hier zijn die toevallig ook erg actief op clubs waren/zijn en/of actief hebben meegedaan met RPGs? Ik zelf zit er zo nu en dan nog op om te rpgen maar met wat standaard mensen, simpel weg opdat alle andere RPGers foetsie zijn ! :stuck_out_tongue: jammer genoeg!

Bij de schrijfsels categorie zie ik veel ‘rpgs’ vandaar dat ik het me afvroeg :slightly_smiling_face:

Kun je RPGen op clubs.nl dat wist ik niet!

Haha jaa, tegenwoordig goed zoeken naar een rpg club. Geloof dat er nu maar eentje actief is, maar vroeger waren er echt honderden xD vraag me af waar al die rpgers heen zijn gegaan dus dacht waag een poging hier :stuck_out_tongue:

als ze nou allemaal daar gaan rpg-en staat het forum (schrijfsels en actieve onderwerpen) daar niet zo vol meer mee.
no offence…

Moet wel zeggen, rpgs hier zijn vaak maar een zin. Op clubs zitten wel mensen die lappen tekst reageren :stuck_out_tongue:

Upp?

Mag dus aannemen dat niemand hier op clubs zit of heeft gezeten? XD