[RPG] The Chapel

Ok, ik weet niet of dit aanslaat; deze rpg is niet zoals de gemiddelde tieners-zitten-ergens-vast-en-planten-zich-voort-als-konijnen-rpg (no offense).

Tien priesters en priesteressen zijn naar de Shivering Isles gebracht, een eiland waar de tempel staat waar ze allemaal iets naartoe moeten brengen. De weg naar de tempel is uiteraard gevaarlijk en de overlevingskansen zijn gering. De jonge priesters en priesteressen zullen alles van hun keiharde training moeten gebruiken om het te redden zonder hun object te verliezen.
Wat ze echter geen van allen weten, is dat de Hoofd Priesteres van de tempel een duister ritueel heeft gepland met de voorwerpen…

Objecten (hieruit kies je er ff één, verder mag je alles zelf bepalen)
1 Kleine zandloper (bezet door mij, FF)
2 Veer van een havik (Eveneens; FF xD)
3 kort gouden koord //
4 Een armband met kristallen kralen (Bezet door xAftertheStorm)
5 Een scherf amethist (bezet door Pixy)
6 Een prehistorisch insect, gevangen in een klompje barnsteen //
7 Een minuscuul boekje (Bezet door moonpilot)
8 Een glazen globe (Bezet door MOTIONLESS)
9 Een gouden ring (xToneelMeisjee)
10 Een kleine zilveren piramide (Bezet door ManizeRMe)

Regels:
Tussen de 16 en 22 jaar
Ze kunnen zelf niets met de objecten en moeten deze met hun leven verdedigen; ze zullen er dus niet snel mee lopen showen
Ze zijn geen tegenstanders
Je mag zelf weten of je in ik-vorm of hij/zij-vorm schrijft
Schrijf sowieso in verleden tijd
Probeer een beetje goeie stukjes te tikken. Niet één zin of zo.
Geen paranormale gaven en shit
Gelieve geen onwaarschijnlijke/overdreve dingen als; ze is opgevoed door wolven, of; ze is altijd mishandeld en verkracht maar wel heeeel aardug.
Doe je dit toch, dan vrees ik dat ik een AK-47 op je leeg zal moeten vuren. Sorry, it can’t be helped.

Lijstje:
Naam:
Leeftijd:
Object nr.:
Uiterlijk:
Persoonlijkheid:
Extra:

Mijn lijstje:
Naam: Celia
Leeftijd: 18
Object nr.: 1
Uiterlijk:
http://i206.photobucket.com/albums/bb46/Virtuxa/Drawings/Anime428.jpg

Persoonlijkheid: Celia is doorgaans goedgehumeurd. Dat wil zeggen; ze is niet negatief ingesteld. Wel heeft ze zo haar buien. Ze kan erg vooroordelend zijn en, als een gevolg daarvan, iemand zonder goede reden niet mogen. Dit is ee van die dingen waar volgens de geschriften hun goden op neerkijken, en daar is ook het tweede wankele punt van Celia: aan de ene kant schaamt ze zich stiekem voor haar gedrag - al doet ze geen enkele moeite het te beteren - en aan de andere kant twijfelt ze een beetje aan sommige goden; bestaan ze überhaupt wel?
Ze is redelijk sociaal en zal niet snel de zielepoot uithangen. Keerzijde hiervan is dat ze ‘zielig’ gedrag van anderen ook niet goed kan plaatsen; niet zeuren, luid meestal haar advies.
Ze is erg loyaal en probeert open te staan voor dingen die anders zijn, al stroken ze niet met haar geloof.
Extra: Ze kan redelijk goed met korte zwaarden overweg, maar kan absoluut niet boogschieten. Vechten met speren lukt haar ook nog wel goed.

http://i206.photobucket.com/albums/bb46/Virtuxa/Weapons/Dagger_of_Doom.jpg

Naam: Niodin Elfen
Leeftijd: 20
Object nr.: 2
Uiterlijk:
http://i206.photobucket.com/albums/bb46/Virtuxa/Drawings/Anime421.jpg

Persoonlijkheid: Niodin is rustig en enigszins terughoudend. Hij laat niet snel het achterste van zijn tong zien, al is hij niet onvriendelijk. Wanneer hij moe is, kan hij nogal bot zijn, maar over het algemeen is hij wel ok. Hij is scherp en kan erg temperamentvol zijn als hij kwaad word. Ook kan hij dan ondoordachte dingen doen of roekeloos zijn.
Extra: Hij heeft een zwaard waar hij goed mee overweg kan en heeft een kleine dolk, die hij eigenlijk vooral gebruikt als survivalmes; in gevechten heeft hij immers veel meer aan zijn zwaard.

http://i206.photobucket.com/albums/bb46/Virtuxa/Weapons/swords-barbarian-5-1.jpg

Wow goed bedacht, maar klinkt te moeilijk voor mij en ik doe al aan teveel RPG’s mee, haha.

Ik wil wel meedoen, maar kan je iets meer info geven over de personen, zoals welke leeftijd ongeveer enzo?

komt nog. Ik ga het morgen verder uitwerken, daarom staat er ook under construction onderaan.

Okee! Ik wil sowieso wel mee doen, dan kies ik als voorwerp nummer 8

lievelingsgetal hihi

prima, zet je d’r wel alvast bij

Een iets te hoog niveau voor mij en het is niet echt het perfecte moment me in te schrijven voor een RPG op dit moment voor me, maar veel succes.
En je schrijft heel duister en mooi, vind dit goed bij je passen.

Dankjee!

Up. Hij is eindelijk af :grinning:
Come join folks ^^ (dit is je geweten; je weet dat je het wilt)

Ow neehe!
Ik vind het echt een topidee, maar jij bent zo’n goede schrijver. xd
Ik wil 't wel proberen. (:

Het klinkt wel onwijs leuk, maar het enige wat ze dus doen is… lopen? En is het heel gelovig, omdat het priesters en zulk soort zijn?

ik wil wel meedoen met nummer 10 :-), weet nog niet welk geslacht enzo maar je krijgt het wel, als ik mee mag doen natuurlijk…

@Afterthestorm; yay :grinning:
@SoullessBird; wie zegt dat? Ik ben er persoonlijk voorstander van om RPg’s lekker hun gang te laten gaan en hooguit zo nu en dan er iets origineels in te gooien voor een aparte wending, dus het hoeft heus niet alleen lopen te worden. En ik had eerlijk gezegd niet de intentie religie de boventoon te laten voeren; het is meer een deel van de setting waarop het verhaal is gebaseerd. Personages kunnen ook niet gelovig zijn, en zo hun eigen intenties hebben om de temple te bereiken bijvoorbeeld.

Tuurlijk ^^ Ik zal je meteen even bij 10 zetten.

Ik wil trouwens wel nummer 4. (:
Die claim ik alvast even.

maar wat is een AK-47? Ik voel me echt heel dom nu… Ik zal maar niet gaan raden, want dan zullen de lachspieren van anderen nog meer aangewakkerd worden als je begrijpt wat ik bedoel ;-).

Heel origineel en mooi verzonnen!
Alleen dit is te hoog gegrepen voor mij. Maar mijn complimenten voor je fantasie! :slightly_smiling_face:

Jullie staan erbij :3
@Fuckyeah; ty ^^

Gheheh, een kalashnikov ^^ Google hem maar mwuhahahaha *evil laughter*