RPG/speeltopics overzicht en oproepen

Met ingang van 1 april 2018 (nee geen grap) hebben de moderators besloten dat het niet meer nodig is om toestemming te vragen. Je mag dus voor elke RPG, speeltopic en fanfic een topic openen zonder toestemming. Mocht dit uit de handlopen, dan zullen we de regel weer terugdraaien. -Kopjechino

Hoi schrijvers,

Dit topic is bedoeld voor de RPG en speeltopics. Hier kun je de link van je topic plaatsen en oproepen doen als je mensen nodig hebt.

Het forum speciaal voor RPG’s: [url=http://rpgdutch.actieforum.com/]http://rpgdutch.actieforum.com/

Cruise around the world kan nog wel wat deelnemers gebruiken. :grin:

Handig idee, dit topic!
Wij kunnen ook nog wat mensen gebruiken. (:
Speeltopic: http://forum.girlscene.nl…_message/9258949#m9258949

Handig (: Up!

Our way to Freedom kan weg. :’)

The Manor part II kan ook weg.

De helft is al oeroud.

Ja sommigen gaan ver terug, maar ik weet niet of dat komt omdat mensen op vakantie zijn of omdat ze gewoon dood zijn. Vandaar dat ik vraag om te reageren.

Misschien moeten de RPG’ers even aangeven wat weg mag, en wat dus oeroud is bladibla, want geen enkele mod doet zelf aan RPG’en, dus zij vinden het heel moeilijk om te bepalen wanneer iets oud is en wanneer het nog kans op leven heeft.
Ten minste, dat is wat ik ervan begreep.

Jep, ik snapte hiervoor niet eens wat RPG was joh :stuck_out_tongue:

Super goed idee trouwens.
Oké, nu stop ik met het bevuilen van dit goede topic, hihi

Enkeltje naar roem is ook ‘oeroud’. Daar speelde ik ook in mee, maar die hebben we zo langzamerhand opgegeven.

@Pevensie, als een rpg eenmaal doodloopt kun je het echt niet oppakken, als ik jou was zou ik de on actieve verwijderen, want daar word niet in gespeeld.
De rpg’s die echt actief zijn, dus op pagina 1 of 2 staan, zijn wel levend als het ware :stuck_out_tongue:

in The Manor en Boys vs. Girls zit ook geen leven meer…

A summer holiday in LA van ladolcevita
RPG

Boys vs girls van ladolcevita
Speeltopic
RPG

Lastminute van Yeahman
Speeltopic
RPG

Enkeltje naar de roem van missAniekje
Speeltopic
RPG

Zon, zee en strand maar dan anders van missAniekje
Speeltopic
RPG

The Manor van Damnstarbucks
Speeltopic

Hogwarts: school of witchcraft and wizardry van marrymuis
Speeltopic

The island of love van Kellietjh
Speeltopic

Kinda dames en heren in de dop van Bernice 301
Speeltopic
RPG

sowieso dood allemaal :stuck_out_tongue:

Ok thanks :slightly_smiling_face:

Mijn RPG en Zoekt deelnemers mogen ook weg hoor, als alleen 't speeltopic maar blijft ben ik tevreden, ze kunnen zich daar ook aanmelden.

Okido :slightly_smiling_face:

Rpg van The Dancebattle mag ook weg,
als het speeltopic maar blijft.

Hee,
Ik heb namens GoldenKiller, makeitshine en mij even een vraag.
The Dancebattle is een rpg van mij, maar sinds een tijdje reageren veel mensen niet meer. We wilden er eerst opnieuw mee beginnen, tot we een idee kregen voor een nieuw rpg.
Veel girlsceners willen weer gaan rpg’en, maar weten niet bij welk rpg of nu actieve rpg’s krijgen een overvloed aan aanmeldingen.
Nu is de vraag, of jullie het zinvol vinden om in de plaats van The Dancebattle, een nieuw rpg te krijgen.
Het leek ons beter om dat eerst hier te vragen, en jullie reacties af te wachten, dan meteen het rpg te openen.