[RPG] Pretty Little Liars!

Haiiii. :grinning:

Geweldig tijdstip om dit te posten maar ik ben nogal ongeduldig dus ik post het maar.

In New York City was er een vriendinnengroep, zij waren zes schoolmeisjes die absoluut niet te breken waren.
Eén daarvan heette Alison. Je kon haar omschrijven als een nuchter, grappig maar ook vooral ontzettend lief meisje. Ze was sportief en had naast haar vriendinnenclubje nog 5 vrienden die ze had ontmoet bij onder andere sport.
De meiden houden een sleepover aan het eind van de middelbare school periode. .
Maar Alison komt nooit aan op de sleepover, ze is spoorloos verdwenen.

Een jaar later zijn de meiden alle vijf een andere kant op gegaan. Ze hebben niks meer met elkaar te maken.
De jongens in tegendeel zijn nog steeds vrienden. Wellicht niet meer beste zoals eerst, maar zij hebben nog steeds contact met elkaar en met de meiden apart.
Alle vijf de meiden krijgen een SMS, net zoals de jongens die krijgen. In die SMS staat dat ze hun levens zou gaan verwoesten, van ene ‘A’.
De jongens bespreken deze SMS met elkaar en met de meiden. Als ze met zijn alle na een jaar elkaar amper gezien te hebben, bij elkaar zijn stellen ze elkaar de vraag: is deze ‘A’ van Alison?

Let op! Het is alleen het idee van Pretty Little Liars. Er zijn nogal wat dingen aangepast en de verhaallijn is niet hetzelfde, gewoon wat wij er van maken.
Het idee vond ik echt ontzettend leuk dus zonde om het niet zo te proberen.

Invullijst:

Naam:
Leeftijd:
Geslacht:
Karakter:
Extra:
Uiterlijk:

Rollen:

Sparrow - Matt Linard
Moonpilot - Sascha
Houvanjex - Kyorles
Bombshells -
BlowMeKisses -
Fuckyeah -
Soldsoul -

Als je je inschrijft, hier de regels:

*Netjes schrijven, hoofdletters en dat soort dingen gebruiken.
*Het is dus niet persé hetzelfde, alleen het idee. Dus als dingen compleet anders gaan dan in de serie/boekenreeks, je kunt het melden maar het is ‘onze’ uitvoering. Houd hier rekening mee.
*Schrijf je alleen in als je ook nog blijft meedoen. Als je weet dat je op vakantie gaat of iets dergelijks schrijf je dan niet in.
Als je je hebt ingeschreven maar niet meer post wordt je gestalkt. :grinning:

Ik heb zelf de serie nog niet gezien maar dat ga ik echt snel doen. En het gaat om het ‘idee’ van Pretty Little Liars. :3

mag ik een meisje? :3

Ikke ook n meisje gheeeee =D

DIE SERIE IS ZO ZO ZO LEUK!
en oja, ik wil meedoen, dus ga ik even dat dingetje invullen x

Ik reserveer ook een meisje voor mezelf gnagna. x]
We moeten ook jongens hebben hè, het zijn niet alleen maar meidenvrienden van Alison.

Meisje!

Ik denk dat ik mezelf een beetje de Spencer kant op laat gaan ghehge :’].

Oké ik moest voor lovestoned een meisje reserveren.

Meisjes vol. :’)
Gaat snel dit.

ik doe een jongen, omdat ik origineel ben gheheh.
nee grapje gewoon omdat er anders geen jongens zijn.
oja tis wel een verzonnen iemand, dus niet uit de serie/boekenreeks.

Naam:kyroles
Leeftijd:17?
Geslacht: jongen
Karakter: een beetje het innerlijk van Caleb uit de serie ;$.
Extra:x
Uiterlijk:foto’s

http://1.bp.blogspot.com/_DiFdg_LMhh0/SJvNxm2R2vI/AAAAAAAAQn4/sP2s4tKiSOE/s400/Colin+S.+@+Elite.bmp

http://1.bp.blogspot.com/_azb7-z33VWA/ScEpdyRC8nI/AAAAAAAAuIY/Bow3_c7Cgnk/s400/20.jpg

Ik vul straks wel even in (:

@houvanjex oké. Nou ja het zijn allemaal verschillende types hè. Je kan ze baseren op de types uit de echte serie maar dat hoeft niet persé.

ja ik dacht ik doe een verzinsel want de jongens uit de serie zijn niet echt geweldig leuk ofzo.

UPPP.

dat ben ik met je oneens!
toby is een schatje, caleb is sexy en ezra is gewoon lief.

ik vind toby wel een beetje een engerd, haha
en ezra die vind ik een beetje sukkelig, en caleb is wel een leuk karakter, maar zn uiterlijk niet, haha.

MEISJE ALSJEBLIEFT!

Nou baseer je karakter op een van hen. :smirk:
We hebben jongens nodig.

oké ezra is misschien een beetje sukkelig, dat is wel zo. maar toby is écht niet eng en caleb’s uiterlijk is wel leuk. XD

Ohhhh als ik een meisje mag dan word ik het Emily type, niet om het lesbische maar ik vind haar zo’n vet karakter ;d