[RPG] Miami Beach!

Miami Beach

Miami.
Wie droomt er niet van deze prachtige stad? In de maanden november tot en met april valt er weinig regen en het is daarom de perfecte plaats voor een geweldige vakantie. De temperatuur ligt dan gemiddeld rond de dertig graden. De mooie stranden en het bruisende uitgaansleven, maken het plaatje helemaal af.
Natuurlijk blijft het niet voor iedereen bij alleen maar dromen. Vele jongeren wonen daadwerkelijk in deze stad, hoewel ze er hard voor moeten werken om dit ook te kunnen blijven doen. Waar normale jongeren werken in supermarkten om de kosten te kunnen betalen, hebben deze mensen aparte baantjes. Zo werken ze bijvoorbeeld in het bruisende nachtleven van Miami. Zij genieten dus elke dag van zon, zee, strand en veel uitgaan.
Hierdoor leren ze natuurlijk veel verschillende mensen kennen. Sommige verdwijnen na één keer, anderen worden vrienden voor het leven.

Regels:
~ Wij sluiten niemand buiten, dus gaan ook niemand wegpesten als we iemand niet mogen of iets in die richting.
~ Het topic heeft alleen een vaste plaats en de baantjes, de rest is dus volledig open en mag door iedereen zelf ingevuld worden.
~ Als er iemand binnenkomt die graag wilt spelen, en dus al een tijdje zit te wachten, is het oneerlijk als mensen die later binnenkomen voorgaan. Probeer hier dus op te letten!
~ Jongens en meisjes graag ongeveer gelijk houden.
~ Je mag een ‘verleden’ hebben met iemand, maar probeer er wel voor te zorgen dat niet iedereen elkaar al kent!

Jongens;
Heartattxck - Jamie Wakefield
Turquoised - Giovanni (Gio) Garcia
thedolcevita - Dylan Allyn
TacoLove - Alex Tate Peters
Parachutes - Shane Moore
Drop_Veterx - Brooke McCannen
BORNtoLOVE -

Meisjes;
Bombshells - Candice Keijzer
beejbeej - Zoë Owner
IceQueen_ - Tessa Perez
Gevuldkoekje - Delilah
Epiic - Rose
badeendxx -
xLove2You - Semra
This_Is_My_Life - Marie-Axelle Dubois
Turqoised - Charlie Ashley Proud

~ Naam;
~ Leeftijd {tussen de 18 en 22};
~ Innerlijk;
~ Uiterlijk;
~ Extra;
~ Baantje;
~ Foto;

Veel plezier!
Voor vragen en opmerkingen kun je natuurlijk altijd een note sturen. (:

Jeeeeej!

Mag ik even een meisje reserveren? (Hierbij reserveer ik ook 't model Candice Swanepoel xd)
Weet niet precies of ik t nu kan maken op mn vaders laptop…

Is goed!

Mag ik een meisje ?

Ik wil graag een meid reserveren! (:

Hmmm… Twijfel of ik mee zal doen…

eventjes uitrekenen of ik hier genoeg tijd voor heb

Beginpost aangepast! (: Jongens / meisjes graag gelijk houden.

Ik zou eigenlijk graag een meisje willen, want daar heb ik meer inspiratie voor. Maar ik begin dan wel met een jongen.

ik wil wel een jongen !

ik moet ook nog even kijken met tijd enzo!

Oh ja, en ik reserveer Fransisco!

Anders kun je ook even wachten tot er meer jongens zijn Kelly? Dan kun je gewoon een meisje spelen. :stuck_out_tongue:

Ik twijfel, want de kans is groot dat ik dit topic ga verwaarlozen of me later weer uitschrijf.
Maar het lijkt me wel gezellig mee te doen.

tweestrijd x;

Ik claim ook een meid!

Goed, Kelly een meisje dan? (:

Eens een personage verzinnen :’)

Gewoon doen! c:

~ Naam; Jamie Wakefield

~ Leeftijd; Tweeëntwintig.

~ Innerlijk; Jamie is een arrogante patser, maar met een erg klein hartje. Vooroordelen heeft hij zeker en hij zal dan ook niet snel omgaan met mensen die er anders uitzien of zich raar gedragen. Als je eenmaal bevriend met hem bent, zal hij alles voor je doen om ook echt te laten zien dat je veel voor hem betekend. Mochten er mensen zijn die hem blijven irriteren, dan kan hij wel eens heel fel worden en een flinke klap uitdelen.

~ Uiterlijk; Ongeveer 1,90 lang, blond haar en felblauwe ogen. Hij heeft een tattoo van een kruis op zijn borst en een tepelpiercing. Gespierd, maar traint daar dan ook hard voor.

~ Extra; Door zijn werk zal hij niet snel oprechte gevoelens voor iemand ontwikkelen. Hij weet werk en privé prima gescheiden te houden. Hij houdt niet van jaloerse types en zal daar ook nooit een relatie mee aan kunnen gaan, ze moeten weten dat hij alleen maar met zijn werk bezig is. Als ze dit niet kunnen handelen, zal Jamie er al snel genoeg van hebben.

~ Baantje; Propper.