RPG ~ meld je nu nog aan!! Het verlaten huis..

Oké, meld je nu nog aan, ja.

-----
Samenvatting van hoe het verhaal ongeveer loopt

De ouders van 5 broers en zussen (namen zelf verzinnen) zijn gestorven (is al geweest, hoeft niet meer te gebeuren in dit verhaal). Ze moeten een nieuw onderdak vinden. Hoewel de kinderen weinig vrienden en familie hebben, en niet erg geliefd zijn in hun dorp, moeten ze het zelf maar uit zoeken. Dan komt de oudste met het idee om in het verlaten huis buiten het dorp te gaan wonen. Het is verlaten, alleenstaand, griezelig, vies en kil. En ver van huizen vandaan. Heel ver. Ze zullen dus moeten leven op het vlees van de dieren in het bos (het huis staat in een bos) en moeten drinken van de regen en het kleine meertje kilometers verderop (om precies te zijn: 15 km verderop). Het wordt lastig, maar ze doen het. Ze maken er veel dingen mee, en het “spookt” in dat huis (ook wel; villa). Verder moeten we nog gezamenlijk verzinnen!

VERDER IS HET DE BEDOELING DAT ER OOK EEN KIND VAN ONGEVEER 7/8/9/10 IN ZIT.
EN VERZIN “APARTE” HOBBY’S EN EIGENSCHAPPEN, DUS VERZIN ZELF DINGEN, NIET HETZELFDE PAKKEN ALS EEN ANDERE ROL.

---------------------
Rollen (er zijn er 5 nodig, bijrollen nemen een van die 5 wel op zich als dat nodig is)

Heather Bratton (ikzelf dus): Lynn Polstra (Polstra is de achternaam van de wezen)~oudste, is 17 jaar~heeft lef~stoer~slim~wil overal een oplossing voor vinden~sterk, lichamelijk~sterk, innerlijk~vriendelijk~wel snel boos~grappig~bijdehand
LYNN.

-

;Jasmine: Jill Polstra, is 15 ze is een lang meisje, met grote rode plukken. Grote mond klein hartje. Ze weet zich overal uit te redden, maar kan op vele vlakken erg emotioneel zijn. Haar hobby is HIPHOP, de sport waar ze zich vaak in uit leeft. Verder is Jill, erg begaand met iedereen, gevoelig, kortaf, maar vooral een heel lief meisje.

Lijkt me leuk om mee te doen, ik reserveer een zus genaamd Jill.

Er zijn al genoeg RPG’s, en er is net een nieuwe geopend. Slotje dus

Oké, zou je een beschrijving toe willen voegen?

Hoezo, dit is toch weer een nieuwe? Wat boeit dat nou!

Veel haha, ik had hetzelfde gedaan toen ik hier op het begin kwam rpg’en, zelfde reactie. Ik heb daarna de regels van RPG’en door gelezen en nu zit ik er al zo’n 5 maanden bij andere RPG’s.

ja, er zijn er wel genoeg.

Dus, als iemand een RPG wil openen, mag dat niet? Dat is flauw. En die net nieuwe dan, die mag wel zeker? ja.

laat maar, vic heeft wel gelijk, er zijn ook wel genoeg RPG’s

@Heather Bratton Nee, als je een RPG wilt openen moet je het eerst aan de mods vragen en die gaan overleggen. Eigenlijk is er een RPG limiet, dus daarom als iemand een RPG opent, wordt als eerst gezegd dat je niet een RPG mag openen zonder toestemming van de mods.
Anders zou er RPG chaos zijn, dat wel goed klinkt maar helemaal niet goed is :stuck_out_tongue:

Waar moet ik dat aan de mods vragen?
(ben net nieuw, right)

Je moet de regels even lezen :slightly_smiling_face: Er is een maximum aan RPG’s en ik denk dat we daar nu aan zitten. Je kan je altijd nog aanmelden bij de anderen :slightly_smiling_face:

Het nieuwe topic EGT was eerst gesloten, maar met overleg is hij weer geopend. Er komen nu ook geen nieuwe RPG’s meer bij, dat is zo’n maand geleden gezegd. Bovendien zijn 5 personages heel weinig, gemiddeld zijn er zo’n 20/30 personage’s

Hier staat een lijstje van de mods + uitleg hoe je mensen een berichtje stuurt.

Dat maakt niet uit, dat verschilt per verhaal. Die andere 15/25 personages zullen niks toevoegen aan het verhaal.

• de ouders zijn er al niet meer
  • de vorige bewoner van het huis ook niet
  • familie ook niet
  • vrienden ook niet
  • ze zijn niet geliefd, dus ook geen kennissen
  • wie heeft er nou 15/25 zussen/broers?
  • als er nog veel personages bij moeten, gaat het niet meer voornamelijk over deze vijf.

Hee, kan iemand mij misschien een beetje uitleggen hoe zo’n RPG (speeltopic) werkt? Of… Hebben jullie misschien een goede topic die daar uitleg voor bied? Het lijkt me heel leuk om eens met zo’n RPG mee te doen… Maar, ik heb dus geen enkel idee hoe het werkt.

Kijk, daarom zou deze rpg al niet zo goed meer zijn. Hij is maar voor maximum vijf à zes personen terwijl er veel meer meiden zijn die willen rpg’n…

Maar het moet wel eerlijk blijven. Het limiet is nu vol, dus als dit topic zou blijven zou het betekenen dat er een ander weg zou moeten waar wél die chars in kunnen. Hier is het zo vol, oneerlijk dus.

Wat axelle (secrets) zegt! :slightly_smiling_face:

Dan gaan die andere meiden maar naar een ander topic! Zijn er toch zat, zeggen jullie net.