RPG Kernbom

Vandaag is het,
Door een kernbom die ontploft in America is er een virus vrijgekomen die ongeneesbaar is. Het verspreid zich via de lucht over de hele wereld en als gauw zijn 99,98 procent van de wereldbevolking hiermee geïnfecteerd. Moeiteloos kun je de geïnfecteerde uitmekaar halen van de nog gezonde mensen. Hoe vraag je? Deze mensen zijn niet echt meer menselijk, het virus maakt een bloeding in het hoofd wat ze toch overleven en gek maken, hierdoor krijgen ze enorme zin in voedsel wat een normaal mensen normaal gesproken niet kan verteren. Ik heb het over vlees, rauw mensen vlees. De huid van deze zieke mensen zijn erg bleek, hun pigmenten zijn door het virus kapot gemaakt, waardoor ze gelukkig niet in de zon kunnen blijven, het verbrandt hun letterlijk. De pupillen van deze mensen zijn erg groot en hebben zich aangepast in het donker om zo ‘s nacht te kunnen jagen. De mensen die niet geïnfecteerd zijn leven in quarantaine. Buiten gesloten van de rest van de wereld, maar wat gebeurt er als er 4 mensen zijn die buiten de quarantaine rondzwerven, opzoek naar veiligheid. Ze kennen elkaar niet en komen elkaar tegen. Op een of ander manier worden ze niet ziek, misschien komt het, omdat ze drugs gebruiken om wakker te blijven in de avond.

Jelia~17~PiccaPlaatje on weheartit

Er mogen geen RPG’s geopend worden, je komt hier net en opent er nu al een.

Waarom mag dat niet?

Wat is een RPG? xD

Report.

Als je nu even gekeken had naar het topic over rpg’s bovenaan het forum, had je het vanzelf gezien.

Sorry maar rpg’s moeten ook op een andere manier worden gedaan (:
Maar anders lees je even het topic dat bovenaan in ‘schrijfels’ staat, en zet je er daar neer dat je graag een rpg wilt beginnen? Dan krijg je daar vast wel een antwoord of het mag en een goed idee is!
Ze zeggen namelijk dat er teveel zijn, alhoewel ik het er persoonlijk niet mee eens ben dat er geen nieuwe aangemaak mogen worden want er zijn er al heel veel al lang bezig en inspringen is gewoon niets. Er zijn genoeg mensen die in zijn voor een nieuwe (:

& dan zou ik als ik jou was even kijken hoe de rpg’s aangemaakt horen te worden (:

Er zijn een stuk minder RPG’s… Er zijn laatst echt veel verwijderd. Maar goed, zoals de tips hierboven, gewoon dat even doen. :’)

Ik sluit me aan bij wat iedereen boven me al heeft gezegd. Lees eerst even de regels goed door over rpg’s (: