[RPG Inschrijf] Studentenleven

Is wel logisch denk ik, want er zijn maar weinig mensen die een ‘lelijk’ personage willen spelen. Vaak spelen mensen toch de spontane en open mensen die er wel aantrekkelijk uit zien, nerds die bang zijn om te praten en vol met pukkels zitten komen bijna nooit voor :stuck_out_tongue: Gewoon omdat de meeste mensen zelf ook zo niet willen zijn, denk ik zo xD

klinkt logisch :stuck_out_tongue:

moeten we niet wat meer mensen?

Ja we hebben nu 4 meisjes en 2 jongens. Dus als we er nou nog 2 jongens bij krijgen is het wel goed denk ik :stuck_out_tongue:

^ mee eens. uppen dan maar :stuck_out_tongue:

Ik zou wel mee willen doen, maar ik weet niet of drie speeltopics en een verhaal in mijn schema past. :stuck_out_tongue:

aaaah, jammer …

SUSANNAH (zo heette je toch in onze oude rpg hihi) waarom heet jij nick?:face_with_raised_eyebrow: ik wilde ook mee doen maar nu moet ik een andere naam bedenken hmpf

up (:

Oh heaaay jaa Susannahh :grinning: Klopt :stuck_out_tongue: En ik kwam gewoon op de naam Nick :’) Sorrryyy :stuck_out_tongue:

Naam: Teun
Uiterlijk: Bruin haar, bruine ogen, 1.80. Normaal postuur.
Innerlijk: Rustig en stil. Impulsief en meestal vrolijk. Kan bijdehand uit de hoek komen. Erg leergierig.
Leeftijd: 19.
Studie: Journalistiek.
Hobby’s: Lezen, schrijven, fotograferen, reizen, gitaar spelen en uitgaan.
Extra: Teun heeft 3 broertjes en 3 zusjes. Ouders zijn Rooms-Katholiek en leven vooral voor hun geloof en gezin. Teun geloofd niet.

Haha nee, maakt niet uit! (:
Ik zal even gaan zoeken, maar ik wil dus wel mee doen én een jongen zijn (:

jeeej, nog eentje. een jongen hoop ik?

Teun? ik heb damn slechte ervaringen met Teunen ahaha xd

en anders ik wel :open_mouth:

Okeuh dus nog 1 jongen van headlights en dan zijn we vol voor nu :stuck_out_tongue: We kunnen dan altijd later nog mensen toelaten maar het moet ook niet té druk worden natuurlijk.

right (:

ik vind acht mensen best wel weinig hoor…

me 2