RPG forum

Hallo meiden.
Ik zit eraan te denken om een RPG forum te starten, maar eerst wil ik weten of er wel interesse is. Een aantal jaar geleden heb ik zelf meegedaan aan een RPG forum en ik vond dat erg leuk. Daarom wil ik er nu zelf een starten.
Ik zal even kort uitleggen wat ik bedoel:
Op zo’n forum maakt iedereen een personage aan met eigen eigenschappen, uiterlijk, hobby’s etc. Het thema voor mijn RPG forum zal dan een grote vakantie villa in spanje worden, waar jongeren verblijven en elkaar ontmoeten.
Dan worden er (door mij) verschillende Sub-forums gemaakt, met als titel bijvoorbeeld “Slaapkamer” of “Woonkamer”. In elke kamer mag jij met je personage schrijven, je schrijft vanuit het perspectief van jouw personage, bijvoorbeeld “Hij liep naar de bank en viel in slaap,” of, “Hij zag een grote golf op hem afkomen.”
In sommige kamers kan jij natuurlijk niet zomaar komen, dus daar kan je dan ook niet schrijven. Ook kan je personage niet op verschillende plekken tegelijk zijn, dus als hij/zij net in de woonkamer was kan je niet opeens ergens anders verdergaan. Dan kan je wel schrijven dat ze weggaat, en dan kan je weer verderschrijven ergens anders.
LET OP!! ik bedoel een apart forum, dus geen topic hier op girlscene.

Wie lijkt het leuk om mee te doen aan zo’n forum? Het is wel een eis dat je goed ABN kan schrijven en je aan de regels houdt. Als er genoeg meiden zijn die mee willen doen dan open ik zo’n forum, dus laat het weten. Als er vragen zijn kun je die hier natuurlijk stellen. xx

Niets voor mij.

Het lijkt mij wel leuk :slightly_smiling_face:

Bedoel je nou een forum of een topic? Want een topic mag je niet zomaar aanmaken. Je moet eerst aan een moderator vragen of het mag.

Ik bedoel een forum, geen topic hier op girlscene. :wink:

Oh ok, sommige mensen gebruiken het door elkaar, heel verwarrend, vandaar dat ik het vroeg (:

Oke:) snap je een beetje wat de bedoeling is, ik zal de link plaatsen zodra er genoeg meiden zijn die mee zouden willen doen.

@Pevensie Ja, ik snap je. Ik zal het in mijn beginpost nog even verduidelijken.

Ik vind hier rpg’en wel goed genoeg. Dus denk ook niet dat ik mee zal doen.

Ik zal de link alsnog wel even plaatsen, misschien krijgen jullie zo een beter idee van wat de bedoeling is.

Maar valt dit niet onder reclame?

Dit lijkt me niet echt wat. En je mag ook geen link plaatsen naar je forum, want dat is reclame. (:

het lijkt mij best leuk (:

Als dit als reclame wordt opgevat, dan zal ik de link wel in een persoonlijk berichtje sturen. Dus als er interesse is stuur me een note en ik geef je de link (:

ik ben wel benieuwd naar wat je bedoeld, maar idd alleen dit forum is eigenlijk genoeg maar wel leuk voor als ik me verveel ofzo. Ik ben wel benieuwd.

Ik heb je een note gestuurd.
Nog meer geïnteresseerden? :slightly_smiling_face:

ik heb me er aangemeld hopelijk komen er snel nieuwe leden.