[RPG] Forgotten Friendships

[b]Iedereen is welkom, dus inschrijven mag altijd!

http://d2tq98mqfjyz2l.cloudfront.net/image_cache/128762106927074.jpeg

Forgotten Friendships.

Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vrienden en vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Nederland. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden. Alice heeft ook een zusje, Carlijn. Carlijn heeft ook deel uitgemaakt bij het plan de groep weer bij elkaar te brengen.

Regels:

• Graag geen one liners, probeer in ieder geval twee regels te schrijven.
    - Het max aantal personages per persoon is drie. Er moet nog wel plek blijven voor mensen die hier nog geen personages hebben.
  • Graag niet over een andere personage beslissen wat de personage doet. Dit bepaald de schrijfster zelf.
  • Als je je aanmeld, probeer dan wel actief te spelen. Bedenk van te voren of het mogelijk is om hier te spelen.
  • Relaties mogen, maar houd het dan wel realistisch. Het is niet logisch als personages meteen al met elkaar zoenen tijdens de eerste meeting. Gevoelens komen ook niet in een keer.
  • Overleg even met de ander via note of het topic wanneer je een idee hebt voor je personage waar je een andere personage bij betrekt.
  • Niet buiten sluiten of wegpesten. Iedereen is welkom.
  • In het begin a.u.b beginnen met één personage. Wanneer je later toch nog een andere personage wilt, mag dat.
  • Houd het aantal jongens en meisjes graag gelijk. Twee meisjes/jongens minder mag best. Maar meer verschil mag er niet zijn.
  • Beschrijf je personage graag uitgebreid en houd je daar ook aan.
  • Probeer in Algemeen Beschaafd Nederlands te schrijven.
  • Geen dubbele karakternamen.
  • Het is wel zo fijn als we het een beetje realistisch houden. Bedenk dus goed of dit in het echte leven ook zo zou gaan.

Meisjes:

Jongens:

Alle karakterbeschrijvingen.

Invullijstje karakter:
Volledige naam (tussen [] hoe je de naam uitspreekt en graag Cursief mogelijk de bijnaam erachter):
Leeftijd (Zestien t/m 20):
Innerlijk:
Uiterlijk (beschrijving):
Groep mensen (bijvoorbeeld gothics, de ‘nerds’ oftewel slimmere mensen, de meisjes-meisjes, sportieve mensen, het vreemde groepje en dergelijke. Wees creatief!):
Extra:
Uiterlijk (foto):

Naam: Alice Mathot[Elis Matho]
Leeftijd: Was net vijftien toen ze overleed.

Alice ging met iedereen om. Ze had nooit geheimen voor haar vrienden, haar leven was een open boek. Mensen konden altijd iets bij haar kwijt en ze zorgde altijd voor harmonie in de groep. Ze organiseerde allerlei leuke dingen voor haar vrienden en stond altijd voor ze klaar.

Voor de duidelijkheid: Alice zelf is overleden. Ze heeft één ex en dit is Jamie (Gespeeld door Heartattxck) Ook heeft ze één familielid die mee speeld als personage. Dit is haar zusje, Carlijn (Gespeeld door Epiic)

Je kreeg een brief waarin je werd uitgenodigd om de zomervakantie op de camping van Alice’s ouders te verblijven. Je ging op het aanbod in en vertrok de eerste dag van de zomervakantie naar de Camping. Wat je echter niet wist was dat je niet de enige was die was uitgenodigd! Hier kwam je pas achter wanneer je op de oprit je oude vrienden zag staan.

De camping: Camping Lavinonia
De camping is een rustige camping. Er is genoeg plek om te staan en er zijn ook huisjes. De camping beschikt over een zwembad, een grote kantine, een tent waar elke zondag een feest word gegeven, er is ook een recreatieteam wat ook leuke dingen organiseert voor mensen van hun leeftijd. Bij de receptie kun je s’ochtends de krant en allerlei andere bladen kopen. Ook is er s’avond een kampvuur en er zijn vismogelijkheden. De vrienden van Alice verblijven in een grote luxe villa waar Alice’ ouders normaal gesproken in wonen. Alice’s ouders hebben in de villa een aparte leefruimte die eigenlijk word gebruikt voor logé’s. Daar trekken ze nu zelf in omdat de vriendengroep te groot is om in dat aparte deel te laten slapen. Het aparte deel zit vast aan de villa, maar is eigenlijk een apart huisje. Er zit een eigen badkamer in, een eigen slaapkamer en ook een eigen keuken.

Villa:

http://images02.olx-nederland.com/ui/18/13/01/1328648624_312031201_3-Zuid-Africa-Kaapstad-sublieme-Villa-Waalre.jpg

http://images01.olx-nederland.com/ui/18/13/01/1328648624_312031201_2-Fotos-van--Zuid-Africa-Kaapstad-sublieme-Villa.jpg

http://images03.olx-nederland.com/ui/18/13/01/1328648624_312031201_1-Zuid-Africa-Kaapstad-sublieme-Villa-Geheel-Nederland.jpg

Als je mee wilt doen nadat we al begonnen zijn, kun je eventueel de reden hebben dat de persoon vast staat op de camping met zijn of haar ouders of een andere goede reden verzinnen waardoor je personage later is.
*Ik heb toestemming om dit topic aan te maken van Futuristic gekregen.

Ben ik je vergeten neer te zetten in de lijst Jongens en meisjes? Meld dit dan even, dan zet ik je erbij.

Leuk! Mag ik een meisje? :upside_down_face:

zou ik een meisje mogen? :slightly_smiling_face:

Ik heb even mijn best gedaan op de beginpost (:
Ja natuurlijk mag dat!

~ Naam; Jamie Wakefield [Djeemie Weekfielt]

~ Leeftijd; Twintig.

~ Innerlijk; Jamie is een beetje een arrogante patser, maar met een erg klein hartje. Vooroordelen heeft hij zeker en hij zal dan ook niet snel omgaan met mensen die er anders uitzien of zich raar gedragen. Als je eenmaal bevriend met hem bent, zal hij alles voor je doen om ook echt te laten zien dat je veel voor hem betekend. Mochten er mensen zijn die hem blijven irriteren, dan kan hij wel eens heel fel worden en een flinke klap uitdelen.

~ Uiterlijk; Ongeveer 1,90 lang, blond haar en felblauwe ogen. Hij heeft een tattoo van een kruis op zijn borst en een tepelpiercing. Gespierd, maar traint daar dan ook hard voor.

~ Groep; Sportieve, populaire patsers.

~ Extra; Toen hij twee jaar geleden zijn vriendinnetje Alice verloor, leek zijn wereld in te storten. Hij was lange tijd met haar samen geweest en ze hadden veel gedeeld, waaronder hun eerste keer. De maanden die daarop volgden, was hij veel alleen en trok zich terug op zijn kamer. Ook sportte hij veel om zijn gedachten ergens anders op te richten. Nog steeds vindt hij het erg moeilijk om het over haar te hebben en weet hij ook niet goed hoe hij erop moet reageren als anderen over haar beginnen.
Op het moment dat het net iets beter met hem ging, verloor hij ook zijn beide ouders door een auto-ongeluk, nu zo’n vier maanden geleden. Zijn leven was in zijn ogen toen helemaal niets meer waard, hij moest verder zonder de mensen waar hij ontzettend veel van hield. Hierdoor vertrouwt hij mensen niet snel meer, omdat hij bang is dat ze hem ook zullen verlaten. Hij moet iemand goed kennen voordat hij daar echt zijn gevoelens bij durft te laten zien. Langzaam maar zeker probeert hij zijn leven weer op te pakken en doet er alles aan om het weer een beetje positief in te zien.

Hoop dat m’n personage goed is. :'D Al moet ik wel zeggen dat ik de leeftijd érg laag vind.
Ik ben zelf twintig en kan me heel moeilijk verplaatsen in jongere mensen.

Hij is helemaal goed hoor! De leeftijden zijn zestien t/m achttien. Er zijn hier velen tussen de dertien en achttien in dus daarom vond ik dit ook wel een goede leeftijdscategorie qua personages.

Maar als je uitgaat van een middelbare school (denk ik dan) kunnen er mensen zitten van 14 (brugklas) tot en met 21 (6VWO + 1 jaar overdoen) xD

Ik ga ook zo mijn personage posten (:

Daar geef ik je gelijk in. De vriendengroep word uitgenodigd in de zomervakantie dus school heeft hier opzich weinig mee te maken. Ik zal wel even de leeftijdscategorie wat breder maken tot 16 t/m 20.

Klopt, maar door je eerste twee zinnen had ik wel het idee dat ze elkaar van school kenden haha. :'D

Dat klopt ook :slightly_smiling_face: Ik wou trouwens beginnen wanneer tien mensen hun karakter hadden gepost.

Ik ben happy, thanks. :grinning:

Oke mensen, aanmelden! Want ik wil spelen (A)

Mag ik een jongen ;$?

Ja dat mag Selena! (:
Ik reserveer er een voor je.

Heej kan ik ook meedoen :slightly_smiling_face:

Ja hoor, dat kan. Iedereen is welkom hier (:

Yeah man :slightly_smiling_face: zal ik een meisje of een jongen doen? Wacht wacht (dit heeft geen zin maar hier zat dus een pauze tussen in het echt haha) ik doe een meisje, nee een jongen, dan doe ik een foto van Emmet :slightly_smiling_face: en die is doof. :slightly_smiling_face: mag dat? ;p

Ik wil wel meedoen! Alleen weet ik niet of ik een jongen of een meisje wil…

Naam: Amber Smith
Leeftijd: Zeventien jaar
Innerlijk: Amber is een erg vrolijk en open meisje, ze verteld graag over zichzelf en vergeet daardoor soms dat ze ook naar anderen moet luisteren. Ze heeft duidelijk een eigen mening en zal niet snel van gedachte veranderen. Hoewel ze het eigenlijk altijd heel druk heeft houdt ze er van om zich terug te trekken met een goed boek. Dit probeert ze zo veel mogelijk geheim te houden omdat ze het ‘saai’ vindt overkomen.
Uiterlijk: Halflang, donkerbruin haar en bruine ogen. Ze is slank en vrij klein.

Groep: De meisjes-meisjes
Extra: Amber is thuis enigst kind en daardoor best verwend, haar ouders zijn beide advocaat. Ze is het niet gewend als ze haar zin niet krijgt of als ze plaats moet maken voor iemand anders. Ze gaat graag winkelen met haar vriendinnen. Ook vind ze koken of bakken erg leuk om te doen, al zou je dat op het eerste gezicht niet echt van haar denken. Ze is erg muzikaal. Zo speelt ze piano, gitaar, viool, zingt ze en schrijft ze haar eigen liedjes.’