[RPG] English Boarding School

Hoi iedereen, ik was heel lang niet op girlscene geweest en toen ik even langskwam kreeg ik gelijk inspiratie voor een RPG. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en ik zal alle informatie hierover opnoemen. En de reden dat ik een Engelse Boarding school kies, is omdat ik er op een zit dus genoeg erover weet haha. X

Daser School

Daser school is een Engelse kostschool gebouwd in de jaren 1890. Daser heeft inmiddels al 3 nieuwe moderne gebouwen toegevoegd aan de school, waardoor het een stuk moderner is voor de lessen & de boarding houses. Daser is niet zomaar een boardingschool, Daser is niet een school waar je naar toe wordt gestuurt voor straf of om je manieren te leren, het is voor kinderen die er zelf voor kiezen om er naar toe te gaan. Het kan natuurlijk dat de ouders bepalen dat je er wel naar toegaat voor straf, maar het is er niet voor bedoeld.

Er is 1 grote boarding house. Iedere boarder slaapt in dit huis. De kamers zijn ingedeeld op leeftijd en geslacht.
Boarding house: Ganbrook

Ganbrook heeft: een grote common room, 1 main kitchen, 1 office voor de 2 huismoeders, 2 aparte computerkamers ( ookal heb je wifi overal ), 1 grote bibliotheek waar iedereen na registration prep time heeft. Wat prep time inhoud zie je later.
Er zijn alleen maar 3 persoons kamers, je moet een kamer delen met 3 personen van hetzelfde geslacht. Elke kamer heeft 3 grote garderobe’s, 3 1 persoonsbedden, 6 nachtkastjes, 3 bureau’s, 1 grote tv en een wasbak, 1 apart douche hokje, 1 apart wc hokje, een keuken hoekje met: mini koelkast, magnetron, waterkoker, kastjes, 1 gaspit. Het zijn dus ruime kamers met alle facciliteiten.

Reception:

Common room, ( living room ) dit is de woonkamer. Hier komt iedereen bij elkaar om de registration te doen of om gewoon te chillen met vrienden.

Keuken: Hier kom je om een hapje te eten, doe niet je eigen eten in de main kitchen want dan heb je kans dat andere mensen het opeten. Hou je eigen eten in je eigen mini koelkast, de main kitchen heeft genoeg producten om eten voor jezelf te maken.

Grote bibliotheek

Dit was Ganbrook.

Hart: Office’s and receptions.
Hart is het oudste gebouw. Hier kom je als je te laat bent om een briefje te halen (jaja!) of als je gesprekken hebt. In Hart moet je eigenlijk niet komen, je komt hier namelijk alleen als je in trouble bent.
Hart is voor de office’s van de teachers and the staff en de reception.
Reception:

Office, iedere leraar op Daser heeft een eigen kantoor. Als je bijvoorbeeld te laat bent met huiswerk geven moet je het de volgende morgen om 8:00 inleveren op het kantoor van die leraar.

Dit was Hart.

Sportcenter.
Daser is een school die zich heel veel opgeeft in sport. 40% van je lessen bestaat uit: zwemmen/gym/rijden.

Je komt in de sportcenter als je lessen hebt of als je gewoon wilt sporten voor jezelf. Als je in de sportcenter wilt komen heb je een speciaal pasje nodig, die krijg je aan het begin van het jaar. Dat pasje check je in en check je uit zodat we kunnen zien of je vaak genoeg sport.

Science centre
De science centre is een speciaal gebouwd gebouw voor science. ( Physics, Chemistry, Biology, Maths )
Het is zeer modern en dit is een gebouw alleen voor lessen.

Fuller:
Fuller is het lesgebouw. Dit gebouw is bestemd voor alle lessen behalve science. Aan het eind van dit gebouw is een grote kluisjes ruimte waar je je spullen in kan bewaren.Ook dit gebouw is alleen bestemd voor lessen.

Yard
De ‘yard’ is de stal van de school. Als je een exclusive livery hebt, ( eigen paard hebt meegenomen) kan je die hier stallen. Als je een exclusive livery hebt, moet je iedere ochtend je paard verzorgen, stal uitmesten, water geven etc etc. Je hebt alle facilliteiten om je paard te verzorgen. Het is verplicht om je paard 5x per week te rijden en je bent verplicht om je paard 1 dag per week vrij te geven, die andere dag kan je je paard rijden of longeren.

Regels boardinghouses:

• Wifi word ingeschakeld om 9:00, uitgeschakeld om 23:00. Als je verbonden bent met de wifi kunnen we meekijken met wat je doet.
  • Telefoons worden ingeleverd doordeweeks om 22:00, je kan ze weer ophalen na je schooldag. Als de staff erachterkomt dat je een neptelefoon inlevert betekent het detention. Er zijn geen uitzonderingen, wil je een wekker? Dan kan je er eentje gratis huren in het kantoor.
  • Elke avond om 18:30 is er registration. Als je niet op registration op komt dagen betekent het dat je niet geregistreert word en dan krijg je een waarschuwing. 3 waarschuwingen = detention.
  • 7;00 opsta tijden voor de niet-liveries. Heb je een eigen paard? Yard opens at 6:30 en je hebt 3 kwartier om je paard te verzorgen. Breakfast starts at 7:45 en lessen beginnen om 8:30. Dat ligt er natuurlijk aan of je eerste uur vrij hebt of niet.
  • In het weekend mag je je telefoon houden, is er geen slaapregel, de wifi word uitgeschakeld om 00:00 tot 10:00, je mag eten bestellen van je eigen geld en is er geen opsta tijd. Behalve als je een liverie hebt.

School uniform
Iedereen draagt het schooluniform tijdens lestijd. Er zijn geen uitzonderingen.

Aan het begin van het jaar krijg je je school uniform. In het weekend hoef je het niet te dragen.

Lessen:
Je krijgt je rooster aan het begin van het jaar samen met je uniform. Als je spijbelt haal je dat uur dubbel in.
Je word verzocht altijd al je boeken en schriften en pennen etc bij je te hebben.

Ik hoop dat ik alles genoemt hebt, als je meer regels wilt/vragen hebt vraag het me dan aub.

rpg regels:

• Je hoeft niet Engels te praten. Als je wel Engels wilt praten dan mag je dat gerust doen.
  • Praten doen we in bold, denken doen we in i en anders gewoon normaal.
  • Spreek abn, abe
  • Hou je aan de regels, het is vanzelfsprekend dat je er als boarder niet aan houdt maar hou je aan de rpg regels en ga niet expres de boel chanteren.

Rollen:
Je mag 2 boarder rollen hebben, neem aub 1 leraar rol bij je 2 boarding rollen, dit hoeft niet perse.
Lijstje die je invult:
Naam:
Girlscene naam:
Leeftijd:
Geslacht:
Uiterlijk: ( alleen als je geen foto doet )
Karakter:
Foto:
Exclusive liverie/:ja/nee
Naam exclusive liverie:
Foto exclusive liverie:

Naam: Amy Brown
Girlscene naam: Samira
Leeftijd: 16
Geslacht: Meisje
Uiterlijk: foto
Karakter: Amy Brown is een lief, klein meisje. Ze heeft een eigen paard en ze besteedt haar hele leven eraan. Het is een mooi meisje om te zien maar ze houd zich nooit bezig met jongens. De leraren denken dat ze een lieverdje is maar ze heeft hele stoute kanten. Ze rookt bijv stiekem maar ze is ook een GAP*. De leraren weten eigenlijk niet van haar stoute kant.
Foto:

Exlusive liverie: Ja
Naam exlusive liverie: Sonja
Foto exclusive liverie:

Naam: Toby Drew
Girlscene naam: Samira
Leeftijd: 17
Geslacht: Jongen
Uiterlijk: foto
Karakter: Toby is de echte badboy hier. Hij doet alles wat niet mag. Hij is naar deze school gestuurt omdat zijn ouders hem niet meer konden controleren maar het is hier niet beter.
Foto:

Geen exclusive liverie.

Ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven, als je vragen hebt ofzo dan kan je het gewoon stellen. XX

Het is leuk, maar je mag niet zomaar een RPG starten hier op girlscene :’)

Je moet toestemming vragen of je een RPG mag openen en er is laatst een nieuwe RPG geopend + er zijn ook andere RPG’s. Bewaar dit idee maar anders voor als er een RPG dood is, maar als je graag wil RPG’en voeg je dan in een bestaande RG.

Dit, ik sluit hem dus ook.