[RPG] Can you survive..?

http://alcainwen.reislogger.nl/foto/natuurlijke-tijd/tent.156350.jpg

Een groep onhandelbare jongeren worden allemaal op een groot grasveld gedropt. Hun ouders weten niet meer wat ze met ze aanmoeten en hopen dat ze op deze manier meer gaan waarderen wat ze voor ze doen.
Op het grasveld hebben ze NIETS. Alleen één grote tent om in te slapen met zijn allen en een klein kraantje waar schoon water uitkomt. Geen elektriciteit dus.
Ze kunnen ervoor kiezen om elkaar af te slachten, maar ze kunnen er ook voor kiezen om te proberen elkaar te vergeven en te helpen.
Ze worden élke seconde in de gaten gehouden door de leiding. De leiding laat zich nooit zien maar verstopt zich op ontzichtbare plekken.
Op vertoon van goed gedrag krijgen ze telkens nieuwe spullen waar ze wat mee kunnen.
Zo kunnen ze op een gegeven moment douchen, zelf eten koken en zelfs een eigen huis bouwen.
Kunnen ze elkaar uitstaan of zal dit eindigen in een regelrechte ramp?

Ik wil alleen mensen die vaak online zijn en ook genoeg posten. Post je niet, dan gooi ik je eruit en ga ik opzoek naar iemand anders die wél mee wilt doen. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar die wil ik dan wel graag weten.

Lijstje die je in moet vullen als je mee wilt doen;

Naam:
Leeftijd:
Innerlijk:
Uiterlijk:
Geaardheid:
Extra:
Foto:

Jongens; thedolcevita, Soldsoul, WK_BUNGEL, FinalFantasy, xHansjee, xAftertheStorm. [6/6 VOL]
Meisjes; heartattxck, kensington, Bernice301, XcupcakeloverX, Pinguinx, Dreamrose. [6/6 VOL]

Wil je nog meedoen? Gewoon inschrijven, d’r is altijd een plaatje open voor een nieuw personage. (:

-

aah, kan ik een jongen reserveren?

Tuurlijk! (: Ik zet je erbij.

Ik wil ook wel een jongen!

Naam: Tom
Leeftijd: 20
Innerlijk: Is erg gesloten en laat niet veel dingen over zichzelf los. Kan soms snel agressief worden, maar zal het altijd opnemen voor zijn echte vrienden. Hij kan soms arrogant overkomen, maar dat is hij totaal niet.
Uiterlijk: donkerblond haar, blauwe ogen, lang, goed lichaam.
Geaardheid: biseksueel
Extra: Hij komt uit een rijke familie, maar is zelf totaal niet netjes, zijn ouders waren veel te streng. Hij gaat met foute mensen om, rookt, doet soms aan de drugs en luistert nooit naar zijn ouders. Hij komt vaak in gevechten terecht en heeft wel is gestolen.
Foto:

http://29.media.tumblr.com/tumblr_lnmlnv28F41ql7a46o1_500.jpg

mag ik een meisje? (:

Ik ga denk ik een meisje maken. xD Dus ik verander de mijne.

Ja tuurlijk, ik zet jullie erbij!

Haha ik heb jou nog nooit een meisje zien spelen Angelique, ben benieuwd! ^^

Ja heb ik wel gedaan, heeeul lang geleden een keertje. Ze is wel knap, vind ik. xD

haha, nee indd ^

ben je bijna klaar met beschrijving, ben wel benieuwd haha ;p

ik moet nog beginnen, weet niet of je het tegen mij had? XD
iemand nog suggesties voor een bepaalde foto bij 'n jongen?

Naam; Sam
Leeftijd; 20
Innerlijk; Heeft een duidelijke mening die ze nooit voor zich houdt. Ze praat liever niet over zichzelf en verveelt zich snel, op zo’n moment is ze erg vervelend en irritant. Sam kán lief zijn, als ze er zin in heeft en de ander ook echt vertrouwd. Haat ze je? Dan doet ze er alles aan om je dwars te zitten.
Uiterlijk; Zwart geverfd haar, altijd perfect gestijld. Grijze ogen, piercings. 1.60 kort. Draagt altijd veel oogpotlood en mascara.
Geaardheid; biseksueel.
Extra; Sam heeft vroeger haar lichaam ‘verkocht’ om geld te verdienen voor de dingen die ze van haar ouders niet mocht, waaronder drugs en piercings. Ze is niet bang om iemand een klap te verkopen en heeft al meerdere keren vastgezeten.
Foto;
http://i51.tinypic.com/mok5s.jpg

ALEX EVANS. Ehh, nee geen idee. xD

Haha ik vind hem wel leuk maar niet goed genoeg. XD

doe gewoon een hottie haha xd

doe gewoon een hottie haha xd

Neem Jamie. xD