http://alcainwen.reislogger.nl/foto/natuurlijke-tijd/tent.156350.jpg
Een groep onhandelbare jongeren worden allemaal op een groot grasveld gedropt. Hun ouders weten niet meer wat ze met ze aanmoeten en hopen dat ze op deze manier meer gaan waarderen wat ze voor ze doen.
Op het grasveld hebben ze NIETS. Alleen één grote tent om in te slapen met zijn allen en een klein kraantje waar schoon water uitkomt. Geen elektriciteit dus.
Ze kunnen ervoor kiezen om elkaar af te slachten, maar ze kunnen er ook voor kiezen om te proberen elkaar te vergeven en te helpen.
Ze worden élke seconde in de gaten gehouden door de leiding. De leiding laat zich nooit zien maar verstopt zich op ontzichtbare plekken.
Op vertoon van goed gedrag krijgen ze telkens nieuwe spullen waar ze wat mee kunnen.
Zo kunnen ze op een gegeven moment douchen, zelf eten koken en zelfs een eigen huis bouwen.
Kunnen ze elkaar uitstaan of zal dit eindigen in een regelrechte ramp?
Ik wil alleen mensen die vaak online zijn en ook genoeg posten. Post je niet, dan gooi ik je eruit en ga ik opzoek naar iemand anders die wél mee wilt doen. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar die wil ik dan wel graag weten.
Lijstje die je in moet vullen als je mee wilt doen;
Naam:
Leeftijd:
Innerlijk:
Uiterlijk:
Geaardheid:
Extra:
Foto:
Jongens; thedolcevita, Soldsoul, WK_BUNGEL, FinalFantasy, xHansjee, xAftertheStorm. [6/6 VOL]
Meisjes; heartattxck, kensington, Bernice301, XcupcakeloverX, Pinguinx, Dreamrose. [6/6 VOL]
Wil je nog meedoen? Gewoon inschrijven, d’r is altijd een plaatje open voor een nieuw personage. (: