Camp Ray is een streng heropvoedingskamp voor onhandelbare kinderen, gelegen in het noorden van het prachtige maar zeer koude British Columbia (Canada). Camp Ray werd ruim 60 jaar geleden in 1958 opgericht door Jack Ray, toen hij in 1996 overleed, heeft zijn zoon Alex het kamp van hem overgenomen. Alex heeft een zoon die bij hem in de houten blokhut aan het meer woont en eveneens als kampleiding werkt.
Al jarenlang sturen ouders ten einde raad hun probleemkinderen naar dit kamp, vaak als laatste redmiddel om hun leven te beteren. Er doen zich echter geruchten de ronde dat er in het kamp dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen.
Omgeving
Het kamp bevindt zich midden in de wildernis van Brits Colombia, enkele uren rijden verwijderd van de bewoonde wereld. De kampplaats is enorm groot en bevindt zich in een kloof tussen twee gebergtes, aan de rand van een reusachtig meer en omringd door bos. De jongeren slapen in tentenkampen, er zijn 8 tentenkampen met ieder 4 tipi-vormige tenten, een vuurplaats in het midden en een legertent met een lange eettafel en wat primaire benodigdheden. De begeleiding van het kamp verblijft in luxe blokhutten die zich langs de steigers bij het meer bevinden, deze blokhutten zijn verboden terrein voor de jongeren. De tentenkampen liggen enkele honderden meters van elkaar verwijderd. Aan de rand van het kamp tegen de berg aan staat een grote bunker die uitmondt in een grot, dit is de gemeenschappelijke verzamelplaats waar zich ook douches en toiletten bevinden en wordt door begeleiding en jongeren de bunker genoemd. De temperaturen kunnen erg laag zijn in het Noorden van Canada
Regels van het kamp
-
Iedereen meld zich iedere ochtend om 8 uur bij de bunker zodat aanwezigheid kan worden gecontroleerd, ’s avonds na 11 uur kan door de kampleiding worden gecontroleerd of iedereen zich in zijn tentenkamp bevindt, is dit niet het geval dan zullen er maatregelen getroffen worden
-
Iedere maandagochtend krijgt ieder tentenkamp een kist met levensmiddelen voor die week, tentenkampen zijn zelf verantwoordelijk voor het voorzien in maaltijden.
-
Iedereen is verplicht deel te nemen aan het programma, dit kan gaan over (individuele)
therapiesessies, taken of activiteiten -
Tijdens verblijf in het kamp is contact met de buitenwereld niet toegestaan
-
zonder toestemming mag het kamp niet worden verlaten
-
Wapens, alcohol, drugs en andere verdovende middelen, telefoons etc. zijn verboden
-
De verdeling van tenten is niet gemengd (dus in een tent alleen vrouwen of alleen mannen)
-
Op het overtreden van regels en het vertonen van ‘verkeerd gedrag’ staan straffen. Deze straffen
kunnen betrekking hebben op het hele tentenkamp, je bent dus ook verantwoordelijk voor je
kampgenoten, als een iemand de regels overtreedt kan het zomaar zijn dat het hele kamp de
volgende week zonder levensmiddelen zit. De straf kan ook individueel zijn
Regels van de RPG
- We proberen de RPG levend en dynamisch te houden, d.w.z probeer met zoveel mogelijk mensen te
meeten, niet constant met dezelfde personages. Meeten met meerdere mensen is leuk en als je
tijdelijk of helemaal wil stoppen met de RPG laat dit dan even weten zodat we je personage
eventueel samen uit het verhaal kunnen schrijven - Het maken van nieuwe personage(s) gebeurt in overleg
Probeer bij het maken van je personage origineel te blijven, hulp vragen mag altijd en
tips/opbouwende kritiek zijn ook altijd welkom - Schrijven in verleden tijd, eerste persoon
- Wees lief voor elkaar
Personage
Naam:
Leeftijd:
FC:
Kampeerder/begeleider
Reden aanwezigheid kamp:
Innerlijk:
Uiterlijk:
Extra:
Probeer je characters realistisch te maken, het is echt een heftig kamp dus het is niet realistisch dat je char ernaar toe werd gestuurd omdat hij/zij een keer een ruzie had met z’n vader. Verder kun je kiezen tussen kampeerder begeleider, in principe zijn er maar 4 begeleiders (dit ligt eraan hoeveel personages er in totaal komen), het is de bedoeling dat de begeleiders wel een beetje hardcore zijn dus niet dat ze het eigenlijk allemaal alleen maar goed met die gevangene voor hebben. Begeleiders worden dus enkel in goed overleg aangemaakt.
Ik zal zelf het kamphoofd (Alex Springwood) maken, en hem af en toe spelen maar niet als mijn personage, iedereen mag hem dus ook godmodden en gebruiken zolang je maar een beetje rekening houdt met zijn karakter, niet dat hij opeens geheel out of character iets doet.
Let op deze RPG speelt zich af in het noorden van Canada, het is er dus koud, personages kunnen niet zomaar even gaan zwemmen in een meertje.
Jongens
- Christopher Winston Daniel Sharman Northern
- Daryl Aiden Jenkins Colton Haynes Eternity
- Bryan Jamie Wakefield Nick Bateman Heartattxck
- Kane Prince Dylan O’Brien Classandra
meisjes
- Aleyna Isabeau Davids Magdalena Zalejska Soothsayer
- Fabienne Ronan Shelly Hennig Northern
- Celeste Amelia Kepner Sarah Drew Perronita
[u][b]begin van het kamp[/b][/u]De jongeren worden (evt. door familie of vrienden) afgezet op een afgelaten station in Canada, dat zich aan de rand van een natuurpark bevindt. Daar worden ze opgewacht door een van de kampleiders, ze krijgen de gelegenheid om eventueel afscheid te nemen van hun vrienden en familie en worden in een jeep naar het kamp vervoerd (dit is een rit door ruig natuurgebied en over hobbelige wegen van ongeveer 5 uur, ze zitten op de achterbank en hebben geen mogelijkheid om met de bestuurder (de kampleiding) te communiceren of die aan te vallen). Eenmaal op het kamp aangekomen wordt hun bagage gecontroleerd en worden ze gefouilleerd (het is dus heel moeilijk om verboden middelen mee te smokkelen). Vervolgens krijgen ze hun tentenkamp toegewezen.