[RPG] Be Wise

Midden in het hartje van New York staat een gezellig café, Be Wise. Het café is populair onder de jongeren, die af en toe even uit de dagelijkse sleur willen ontsnappen. Elke dag zijn er de normale dingen zoals date’s, ontmoetingen en ruzies.
Maar er komen hier ook mensen die zich anders voordoen dan ze zijn. Ze willen even niet zijn zoals ze normaal zijn, maar in de huid van een andere persoon kruipen. Maar wat als je dan iemand tegenkomt die je vriend kan zijn, of misschien zelfs je relatie? Kan je die persoon in je leven opnemen?

Voor dit rpg zoek ik 4 jongens en 4 meisjes, maar ik kan dit aantal altijd verhogen.

Invullijstje
Naam:
Leeftijd:
Rede van je bezoek aan het café/probleem:
Innerlijk:
Uiterlijk (foto):
Extra:

http://www.sifaspa.it/realizzazioni/img/europa/portogallo/cafetariaIngaCha’_Lisbona.jpg

Het café.

Meisjes
xMasquerade ~ Audrina ‘Audrey’ Kate Williams.
thedolcevita ~ Adrianna Walker.
Bombshells ~ Juliette.
eefjeeeeee ~ Elina Welth.
BlowMeKisses ~ Alison ‘Aly’ Mayer.
Sparrow ~
Pixy ~ Luna.

Jongens
Soldsoul ~ Steven Smith.
xAfterTheStorm ~ Matt Lanter.
lysh ~ Damon.
Heartattxck ~ Jamie Sanchez
xBeautylover ~ Ryan.
heartvacancy ~ Jay Carter.
moonpilot ~ William.

mag ik een meisje? (:

Ik wil ook meedoen, maar ik weet niet of ik een jongen of een meisje wil zijn. xD

@Quirine: Is goed!
@Lisa: Moet je ff bedenken dan. hahaha

I’m in! :'D Even denken welk geslacht, hoor. xd

ik wil oook wel een meisje zijn (:

Mag ik meisje? :grinning:

Ik wil een jongen! (surprise, surprise)

Ach, screw that. I’m gonna be Matt Lanter.
Jongen dus.

oh btw bombshells wil ook een meisje, alleen e zit nu op dr telefoon of ik even voor dr reserveer (:

hmm, als iedereen dan een meisje neemt ben ik wel gewoon Damon.
En anders wil ik voor de verandering ook wel een meisje. XD

EDIT:
ik ga eens iemand anders proberen dan Damon, een vrolijker iemand haha

Ik ben nog nooit een meisje geweest, zucht. Alleen ik kan me zo heerlijk inleven in mijn typetje Matt. Ik ken hem door en door. Nu klink ik heel wijs. :grinning:

Naam: Audrina ‘Audrey’ Kate Williams.
Leeftijd: 19
Rede van je bezoek aan het café/probleem: Audrey komt uit een zéér rijk gezin, en heeft zich daar nooit echt thuis gevoeld. Ze heeft altijd het probleem dat ze niet doorheeft of haar vrienden echt haar vriend willen zijn, of dat ze dat alleen maar doen vanwege het geld. Daarom bezoekt ze het café, om vrienden te zoeken die haar mogen zoals ze is.
Innerlijk: Spontaan en sarcastisch. Audrey kan van zich af bijten, maar heeft als je haar beter leert kennen, een hartje van goud. Verder is ze creatief, en altijd in om iets nieuws te proberen.
Uiterlijk (foto):
http://oi54.tinypic.com/2gx1kpd.jpg

Extra: Ze is de op één na jongste uit haar gezin. Ze heeft nog een oudere zus, Emily, een broer, Marco en nog een jonger zusje, Lauren. Verder speelt ze piano, en zingt daar ook graag bij.

Whajoo, wat een reacties!

Wat zoek je nu nog?
Hmm, ik wil wel een jongen. xD

Ik neem Steefje wel weer. Ken hem onderhand ook wel goed ja, hahaha.
*klinkt ook heel wijs*

Ik heb nu al 5 meisjes en 1 jongen, dus het liefst jongens (:

Mag ik jongen? (:

Héél wijs, Nicky. :’)
Ik ga even bedenken wat Matt’s mysterieuze reden is. xd

kan ik m’n lijstje alvast invullen?