Rozenwater

Hoi!
Ik was een beetje aan het rondkijken op internet want ik heb een nieuwe tonic nodig, en toen kwam ik rozenwater tegen. Die van de kruidvat (1,19 euro) schijnt goed te zijn, maar daar zit wel alcohol bij in.
Dus ik was benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft? En zoja, kan ik beter puur rozenwater halen bij de erica ofzo, of maakt het niet zoveel uit want alcohol reinigt je huid ook toch? Of hebben jullie wat anders dat jullie aan zouden raden als tonic?

ik ken rozenwater niet zo goed, wat doet dat precies?

http://www.byaranka.nl/2011/02/21/kruidvat-rozenwater/ hier heb je een review!

Zover ik weet zit in tonic sowieso alcohol. Ik gebruik die van de Action en die werkt prima. Met alleen rozenwater heb ik niet eerder mijn gezicht durven reingen… denk eerlijk gezegd niet dat het voldoende zal zijn.

Rozenwater gebruik ik altijd als oogpads of af en toe gewoon lekker in de ochtend na het reinigen als extraatje omdat het heerlijk aanvoelt.

Oo oke! Ja klopt, maar ik bedoelde meer of het beter is om pure rozenwater te gebruiken of dat het niet zoveel uitmaakt.

Pure rozenwater is sowieso wel beter omdat het natuurlijker is.
Maar aangezien ik geen ervaring heb met niet-pure kan ik daar niets over zeggen… Denk dat het niet heel veel verschil zal hebben.

Volgens mij heb je bij de toko pure rozenwater, die zou ik liever gebruiken dan eentje mat alcohol

Ik heb het wel, van garnier. Het werkt heel goed!

Je kunt rozenwater kopen bij Marokkaanse of Turkse winkeltjes (groenteboeren). Het is echt super goedkoop, 1,50 ofzo en het is puur, zonder alcohol of andere ingrediënten

Maar ik weet niet of het ook te gebruiken is voor je huid. Denk het wel eigenlijk.

.

Hier thuis hebben we dat.
Voorheen gebruikte ik het wel eens en mijn huid werd er zacht van.
Er zit wel alcohol in, dus het kan je huid uitdrogen.
Maar, fijn spul hoor.