Rozen sturen via school

Op veel scholen kan je voor Valentijnsdag (anoniem) een roos sturen naar een schoolgenootje. Ik ben eigenlijk best benieuwd of iemand hier rozen gaat sturen via hun school. Heeft iemand hier een roos gekocht? Zo ja, voor wie (vriendje, gewone vrienden, crush etc.) en heb je het anoniem gedaan? :slightly_smiling_face:

PS; Ik heb het zelf niet gedaan.

Edit: Oeps, ik zie nu pas dat er een Valentijnstopic is… Sorry als deze topic onnodig is!

nja ik heb er 6 opgestuurd naar een hele goede vriend van mij, omdat we elkaar al 6 jaar kennen. Alleen bij ons zijn de rozen redelijk prijzig…2,50 bij een vriendin van mij zijn ze 1 euro. XD

Het was eigenlijk puur voor de grap, iig we waren pas samen bij mij thuis en toen hadden we het erover. Grote kans dat hij er nu ook 6 naar mij heeft gestuurd.

Bij ons zijn hartjes lollies $1,00 en rozen $2,00 (in euro’s natuurlijk).
Vorig jaar hadden we als vriendinnengroep elkaar allemaal eentje gestuurd maar dit jaar doe ik dat niet meer…

bij ons worden de rozen uitgedeeld op 15 februari, omdat er de 14e nog schoolexamens zijn.
Nou ben ik de 15e jarig, en hebben 9vrienden allemaal een roos gekocht, dus ik krijg op mijn verjaardag een bos rozen :’)

bij ons kosten ze maar 60 cent en zijn best wel mooie rozen!
ik heb er een naar me beste vriendin gestuurd :’)

bij ons doen ze die actie ook, jammer dat de 1e, 2e en soms zelfs 3e klassers het niet serieus nemen en alleen maar rozen naar elkaar sturen met rare teksten erop en met namen van andere mensen erop. als je dan langs loopt hoor je ‘jij hebt toch wel een roos voor mij gekocht he? anders krijg ik er geen en dat is super voorschut!’ en dat soort dingen -.-

Ik heb lootjes getrokken met vriendinnen en iedereen stuurt er 1 naar iemand XD
Maar ik denk dat ik sowieso nooit een roos serieus zou sturen… of een kaart ofzo. Zegmaar naar iemand die je leuk vind…

Naar 2 leraren (samen met wat vriendinnen) haha, opzich nog wel grappige tekstjes bijgedaan :’) en stiekem hoop ik ook heel hard dat ik er maandag 1 krijg, maar zal wel niet. Bij ons waren ze trouwens 2 euro per stuk, wel voor het goede doel, maar blijft duur.

Dat hadden wij op school, maar nu niet meer.

er stonden briefjes op school 1 euro voor een roos en 1,50 voor als ze 'm brengen
alleen ik weet niet hoe ze dat gaan doen aangezien er tegen de 1000 leerlingen op school zitten.

Heb je bij ons ook, maar ook snoephartjes en serenades. Ik heb naar een paar vriendinnen snoephartjes gestuurd :slightly_smiling_face:

Bij ons hebben ze dat ook, voor 3 euro O_o
Het geld gaat wel naar een goed doel geloof ik.
Mja ik ga het niet doen want ik heb geen crush ofzo op school xD

Onze school is daar te saai voor. :frowning_face:

Ja, wij hebben met een groep vriendinnen lootjes getrokken. :slightly_smiling_face:
Verder ook 1 naar een collega, die zo ontzettend hard riep dat hij “GEEN roos van ons wilde hebben!” dat we het niet konden laten met zn allen…
(hij is de enige jongen)

Ze waren vorig jaar 2,50 en nu 1,- . En het geld gaat nog steeds naar een goed doel… Wel gek dat de prijs ineens zo is gezakt, maar mij maakt het niet uit :slightly_smiling_face:

oke nu ben ik echt heel erg benieuwd hoor welke leraren :’) ik wou de congierge misschien een geven omdat ik altijd zulke lekkere koffie kreeg. maar dat heb ik niet gedaan hahaha

OT: eentje naar mn beste vriendin :slightly_smiling_face:

Bij mij op school kunnen we ook rozen versturen Witte en Rode voor 1,50 vorig jaar 1,00 duss… maar ik hoop stiekem eigenlijk wel dat ik een roos krijg :slightly_smiling_face:

haha die serenades zijn een leuk idee!
daar kun je iemand echt super mee voor schut zetten! (okee ik krijg meteen weer sneue gedachtes, maar het zou hilarisch zijn toch?)

Ik zit in de 2de klas en bij ons is dat echt nog nooit gebeurd misschien bij jou :blush:

Ik niet, ik durf geen roos naar m’n crush te sturen…