Roze wollen trui

Hey people :grinning:
Ik heb een roze wollen trui gekocht bij de H&M, een beeje een miskoop omdat het een vrij vormloos ding en niks erbij staat. Deze;;

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2000488%2044307%2037%203321%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]

Alleen op de een of andere manier staat niks er echt leuk bij, en hij is te dik + warm om er een vestje/blazer/colbertje overheen te doen. Een vriendin van me heeft gevraagd of ze hem in de fik mocht steken omdat ze hem zo lelijk vond x’D Weten jullie iets leuks erbij?

Blousje eronder met een spijkerbroek? :slightly_smiling_face:

Een blousje eronder vind ik ook leuk. Of staat hij misschien leuk op een rokje met panty en laarsjes met een leuke sjaal/ketting?

bij ons op school heeft iemand die trui maar dan in mint, ze doet er een lichte ripped spijkerbroek bij met bruine riem en dan die anderkant van trui beetje in broek, staat altijd hartstikke leuk.

Ik heb deze trui ook maar dan in het rood. Ik vind hem niet zo vormloos eigenlijk? Ik draag hem meestal met een topje eronder (beetje warmer) en een zwarte skinny jeans of een bruinig rokje met een panty en zwarte laarsjes.

vind hem wel leuk met een zwarte skinnyjeans eronder ofzo :slightly_smiling_face:

Ik hou juist van dit soort truien! Dat vormloze staat ook weer zo lekker nonchalant, mits je geen grote borsten hebt.

Hoe ik het zou combineren: Met een witte blouse eronder waarvan de kraag uitsteekt of een losse witte kraag erbovenop dragen. Dan met een donkere spijkerbroek of een zwarte broek. Qua schoenen kan bijna alles. Appeltje eitje.

Hij lijkt mij wel leuk met een spijkerblousje eronder, en dan met een zwarte skinny en zwarte enkellaarsjes. En dan je haar vast en grote oorbellen erbij (:

Om dat vormloze weg te werken kan je heb misschien aantrekken met een Alijn - geplooide rok tot de taille, of een tailleriempje en zwarte skinnyjeans

lange ketting erop met een strak rokje (van de sting ofzo) panty en enkellaarsjes:)

ik heb deze zelf ook maar dan in het wijnrood,
draag hem vaak met bijvoorbeeld:

• zwarte skinny, zwart blousje eronder met kraagje met goude details en loafers met goude details.
  • panty met zwarte vans, zwart rokje, spijkerblousje en daarover de trui
  • zwarte skinny, mooi riempje, trui en een mooie statement ketting (het liefst goud)
    nou is jou trui natuurlijk roze dus mischien andere kleuren proberen…

hoop dat je er wat aan heb!