Roze rokje, spijkerbroek & shortje; what to do?

Hee, ik heb een paar miskopen, nouja; Ik weet niet hoe ik 't kan combineren.

#1 een lichtroze rokje van de Hema, valt als een strak taillerokje van de H&M :slightly_smiling_face: Ik weet niet wat ik er onder moet dragen, panty? Blote benen? En wat is leuk om erboven te dragen?
De kleur is iets roziger in het echt.

http://www.hema.nl/images/products/_generated/3/damesrok,_Lichtroze,_M-36373136-Big.jpg

#2 Broek, de pijpen lopen bij mij erg wijd uit en dat vind ik niet zo mooi, er zitten studs op de achterkant en ik vind 'm nog best mooi, een korte broek er van maken zou een optie zijn, maar daar wacht ik liever even mee.
Hij is van de C&A, ik geloof van 't merk Clockhouse.
Zoiets, maar de pijpen lopen dus wijd…

http://b.fashiocdn.com/images/entities/0/3/2/d/F/0.365x365.jpg

# 3 Shortje wat ik ooit in de uitverkoop heb gekocht, veeeel te groot. Iemand ideeën? Ongeveer dit, zonder strik en een iets groenigere kleur.

http://a.fashiocdn.com/images/entities/0/1/3/n/h/0.365x365.jpg

nou dat rokje kan dus gewoon met alles. zwarte/maaktnietuitwelkekleurofwatvoorprintlegging eronder en gewoon een topje erboven. met een riempje ofzo. daar kan echt alles bij, dat is namelijk een BASIC…

die broek, daar trek je gewoon wat stoers bij aan.

sorry ik heb geen zin meer, want hier kan allemaal gewoon bijna alles wel bij, come on…

Als het shortje te groot is, zou ik het niet meer aandoen. Ik vind zo’n soort shortjes heel leuk, maar ze mogen niet véél te groot zijn (of valt dat mee?). Heb je misschien een aanfoto? En van de jeans zou eigenlijk ook wel handig zijn, ik kan het me niet zo goed voorstellen.

Bij het rokje zou ik gewoon blote benen doen + witte ballerina’s (of ballerina’s in een ander licht kleur). En een leuk topje/shirtje erboven. Ook in het wit/beige/ander licht kleur.

Je hĂłeft niet te reageren he, niemand verplicht je om iets te zeggen. Als je dat wel doet, doe dan niet zo bot want dat is nergens voor nodig.

ik heb ook zo`n soort lichtroze rokje, en ik doe dan een hempje met een print, en dan spijkerblouse eroverheen en zwarte legging.

die tweede, ik vind die kleur spijker altijd leuk staan met wit wel, maar dat kan eigenlijk overal wel bij ook.

en die laatste zou ik een creme hempje/shirtje in doen, en dan als tailleshortje. en misschien kan je m anders iets innemen? of je moeder/oma :stuck_out_tongue:
ik vind m wel heel leuk!

Rokje: Leuk wijdvallend wit blousje, erin proppen maar eruit laten kan ook leuk zijn. Bloemenprintjes shirtje of een blousje in spijkerstof.

Middeldste broek: Misschien de pijpen oprollen, of opvouwen of hoe je dat ook noemt zodat het niet zo een wijde pijpen zijn…en gewoon een strak truitje erboven op

Laatste: Is hij een beetje legergroen? Ik vind daar best veel bij staan… combineer je er op los zal ik zeggen! Tegen de grootheid misschien een riempje of weer die pijpen oprollen/opvouwen whatever.

Succes :stuck_out_tongue:

Dat rokje gaat het best met een wit of zwart hemdje denk ik. Zowel blote benen als panty kan :slightly_smiling_face:

& van de broek zou ik zowiezo een shortje maken, wijde pijpen vind ik niet mooi :stuck_out_tongue: & shortje is veel beter te combineren.

& de laatste zou ik de pijpen omrollen of stukje afknippen + omrollen. En een riempje. En dan combineren met créme, kaki, gelig, grijs,…