roze primark high heels combineren

oi meiden,

vorig jaar heb ik deze prachtige high heels bij de primark gekocht. Helaas draag ik ze erg weinig, omdat ik niet goed weet waar ik ze mee kan combineren! ik draag ze wel eens met een spijker of zwarte broek en zwart of wit shirtje. Ik heb geen shirtje in dezelfde kleur en ook geen sieraden. Als jullie ideeën hebben, if iets niet te duurs in deze kleur weten hoor ik het graag :slightly_smiling_face:

dit zijn ze

hier kunnen jullie de kleur goed zien

Misschien een lichte spijker skinny jeans met een wit blousje en wat leuke sieraden :slightly_smiling_face:

Ah, ik heb deze in het groen dus ik lees even mee!

Dit draag ik idd wel eens, heb je enig idee wat voor sieraden dan? Het liefste draag ik dan een statement ketting waar deze kleur in zit, maar die heb ik tot nu toe nog niet kunnen vinden.

Je kan ook gewoon zilver of gouden sieraden dragen? Zoals een zilveren armbandje of ketting?
zoiets als dit?

http://data2.whicdn.com/images/124072069/large.jpg

als je bijvoorbeeld donkere kleding draagt of als je wit jurkje aan hebt of een roze shirtje hebt. je hoeft de kleuren niet persee te laten terug komen.

Ik zou de kleur laten terug komen in iets kleins, een riempje of accesoire of zoiets :slightly_smiling_face:

Wow wow wow. Ik heb een idee. Verkoop ze. Aan mij!

Nee even serieus, ik vind ze echt heeeeel mooi. Zou ze zelf combineren met een donkere spijkerbroek en een wit bloesje en een statement ketting in dezelfde kleur (heb je nu misschien niet, maar ik vind dat soort kettingen wel een soort ‘investering’ omdat ze de simpelste shirtjes nog opleuken). Of met een little black (of white! leuk in de zomer!) dress. Of iets met bloemetjes met veel kleuren, waar dan ook iets rozes inzit in ongeveer deze tint, bijvoorbeeld een leuk fladderig rokje met een wit mouwloos bloesje erin gestopt of een simpel wit V-hals shirt. Maar ik denk dat ze ook al heel mooi staan met een spijkerbroek en een basic wit of zwart shirtje, dan zijn de schoenen echt de eyecatcher.

Man, ik wil ze :’)

Wat zijn die schoenen gaaf!!
Ik zou ze combineren met een lichte spijkerbroek, en dan een witte blouse met een knalroze statement ketting om de kleur terug te laten komen :flushed:

Wauw, ik vind ze echt prachtig.
Gewoon met een spijkerbroek en een leuk shirtje ofzo, kan altijd. Maar ik zou het ook leuk vinden om te combineren met een jurkje. Ik denk dat ik voor een little black dress zou gaan. Dan komen de schoenen mooi naar voren.
Gewoon zilveren of gouden sieraden kunnen altijd!

Heeee die heb ik ook. (: Draag ze ook niet vaak.

voor de zomer een licht kleur jurkje? of met een lichte jumpsuit?

Lichte skinny en dan de pijpjes onderaan iets opgerold. En dan een leuke witte blouse die iets ruimer valt dan normaal met van die ‘grote borstzakken’ en dan afmaken met ibiza sieraden.

Leuk om te horen dat jullie de schoenen leuk vinden :grinning: Bedankt voor alle tips, ik zal jullie ideeën eens uit proberen! Als er nog meer tips zijn hoor ik ze graag!

Is er ook iemand die weet waar ik een statement ketting in ongeveer dezelfde kleur kan vinden?

Je kunt eens bij de h&m kijken die hebben vaak va die statement kettingen.

hebben ze die nog bij de primark :flushed: ?

Heb ze in Almere wel zien staan een week geleden. Weet niet of je daar iets aan hebt?