Roze Nike Free Run 3 Nieuw €55 incl. verzending!

Hallo Allen,

Ik weet dat ik hier nieuw pas nieuw ben, maar ik ben een bekende verkoper op Marktplaats met honderden tevreden klanten. Een meisje uit Amsterdam raadde me aan om deze schoenen hier aan te bieden, omdat ze zeer populair zijn onder de jeugd.

Het betreft de roze Nike Free Run 3 schoenen in de maten 36 t/m 40. Hier wat foto’s:

http://i.imgur.com/3wyhz8x.jpg/

De schoenen zijn te verkrijgen voor een vaste lage prijs van €55 incl. verzending. Je kunt betalen middels bankoverschrijving of Paypal. Aangezien ik hier pas nieuw ben raad ik Paypal aan als je wat wantrouwend bent. Dan geniet je namelijk 100% kopersbescherming en krijg je je geld terug bij niet-levering.
Aangezien de schoenen direct vanuit mijn leverancier worden verzonden is de levertijd trouwens 1-3 weken. Houd hier a.u.b. rekening mee.

Bij voldoende interesse zal ik het topic updaten met een volledige collectie van de schoenen die ik aanbied.

Met vriendelijke groet,

Jaap

Jaap

Dit is geen marktplaats.

Dag Jaap

hoi jaapjaap, ik vertrouw je niet en mannen zijn hier niet toegestaan

met vriendelijke groet

wildfire

wildfire

Dit is niet helemaal de bedoeling Jaap. Sowieso zijn jongens/mannen hier niet toegestaan maar ook grootschalige handel zoals jij bedrijft, want zo komt het wel over op mij, is niet toegestaan volgens mij.

Jongens zijn niet toegestaan en dit is inderdaad niet helemaal de bedoeling. Slotje.