Roze kamer?

Ik ga in de zomervakantie mijn kamer restylen.
Maar ik ben nog heel hard aan het denken over de kleuren.
Wat vinden jullie van roos met wit?
Of is dat te kinderachtig fzoo?

Ik ben niet zo van het roze.

Ik denk dat het dan snel heel kinderachtig wordt.
Ik bedoel, ik had een princessenkamer toen ik 5 was, en toen had ik ook roze met wit. Niet lullig bedoelt ofzo hoor, maar ik zou andere kleuren nemen. Tenzij je het heel leuk weet te combineren zodat het gewoon hip wordt =D

Misschien wel, ja.
Maar ik ga dus een hemelbed krijgen met een roos dekbed en witte gordijnen, roze muren, zeteltjes voor in het zithoekje en een bureau zoals je ziet bij lifestyle/jouw kamer/ inspiratie voor op je bureau,… Zou het dan nog hip kunnen worden of niet?

ROZE!!! maar het licht eraan hoe je doet. als je helemaal barbie roze doet. ja dat gaat vervelen en is lelijk :p.
maar ik heb mn muren heel licht roze, mn balken wit (slaap nl op zolder) en mn achterste muur heb ik barok: zilver met paars. maar als je dus roze en wit doet zal ik ook niet alles roze doen. mijn bed is wit en mijn kastjes zijn donkerpaars geverfd enzoo. dus als je het leuk combineerd is het wel vetjes, dat roze! (ll)
:slightly_smiling_face:

je bent roze snel zat
(en ik spreek echt uit ervaring)

Jaa dat vind ik wel mooi :grin:!
Ja tuurlijk wordt het dan hip. Het ligt er gewoon aan hoe je het combineert maar zoals je het nu beschrijft klinkt het heel leuk.

Ik heb zelf lichtroze met wit, en ik vind het erg geslaagd!

iK heb lichtroze met groen… best wel leuk.

ik heb ook een hemelbed:P licht roze muren en roze gordijn ma ben me hemel bed en de roze muren beu ma kmoe w8 tot het weer geschilderd ga wrd:P naja ik kan van me hemel bed een gwn bed maken das wel handig:P

ik zou roze echt niet doen, ik denk dat je er heel snel op uitgekenen bent en binnen enklee maanden het al zelf te kinderachtig vinden

Het hangt er echt van af hoe jij het combineert.

ik hou niet zo van 2 bepaalde kleuren kiezen
ik heb gewoon me muren wit gedaan en alle spulletjes hebben allekleuren :grin:

vind rose en wit zoiezo niet zo.

Ik heb rose en het plafond wit =) ik heb 3 muuren normaal rose en 1 echt kaugum rose =3 heb het nu 4 jaar ofzo en ik ben het nog niet zat ^^ ook vind ik licht blauw wel leuk =3 of rose met grijs :wink:

je bent roze echt heel snel beu ik heb nu appeltjesgroen met wit en grijstinten, en 1 muur zwart met donkergrijs barok echt helemaal super

ik hou zelf helemaal niet van roze, maar ik heb nu al een paar jaar roze met paars behang in mn kamer (vraag me niet waarom ik dat heb gedaan :grin: was vast een opwelling ofzo) en alle planken enz zijn heel lichtroze geverfd. Opzich is het wel leuk maar het is nu al umm ongeveer 4 jaar zo en ik begin het nu wel zat te worden, want ik heb echt echt écht niks met roze :"D
dus ik zou voor een andere kleur gaan als ik jou was (: tenzij je echt heel erg van roze houdt :stuck_out_tongue:

Ik ben zelf ook niet van het roze maar toch heb ik laatst mijn kamer wit met licht roze geverfd (je moet wel de perfecte kleur roze vinden want hij wordt of te princessen roze of te paars :grin:) En ik heb wit meubilair met een rozen sprei xd maar toch vind ik hem erg geslaagd! Ik heb ook heel veel spulletjes er in staan in allemaal kleuren en hij is erg licht omdat ik op zolder slaap,
Ik zou het dus gewoon doen, en btw ik ben 15 en heb ttoch een roze kamer xd

Ik heb 3 muren wit en 1 muur roze en wit geblokt behang. Mijn meubels zijn gewoon van hout en heb allemaal roze dingentjes, als schriften en kussens enzo.

als je het goed weet te combineren kan het heel leuk zijn
anders kun je ook lila doen met wit