Roze Highlights

Hey
Ik wil roze plukjes in mijn haar, dat er na een paar wasbeurten uitgaat, maar ik kan het nergens vinden… Weet iemand waar ze dat verkopen? (iets anders dan de kapper)

Bij de mac fiber in hoorn (8
en bij www.attitudeholland.nl kan je het bestellen
(Moet je bij merken bij stargazer kijken daar staat het tussen geloof ik)

ik bedoel niet bestellen maar gewoon in een drogisterij kopen maar wel bedankt hoor :slightly_smiling_face:

bij de kapper?

bij de kapper is het echt mega duur !! (bij mij in de buurt)
en ik wil niet permanent

Als je gewoon in wat winkels rondkijkt in de stad, vind je het wel volgens mij heur.

Loreal Color Pulse. Dat is er na 10 wasbeurten weer uit ofzo. Weet alleen niet of het er ook in roze is. Volgensmij wel lichtroze en paars.

ik heb een tijdje knalroze hairextensions in m’n haar gehad. Ze zijn wel duur!5 euro p. stuk. Maar omdat ze bij mij veel te laat(6 weken) bij de kapper aankwamen kreeg ik ze gratis:P En anders moet je denk ik eerst haar plukjes laten blonderen en dat laten verfen met roze. Bij de Mc fiber heb ik ook roze verf zijn liggen, dus daar hebben ze het zeker!:wink: Ik hoop dat je d’r wat aan hebt. xx my

ja hebben ze in het rose, maar je krijgt er alleen een rose gloed van,

Nee ze hebben geen roze.

wel want die heb ik zelf gehad & ik kreeg een rose gloed over mn haren
die kleur heet pink sorbet!

link van een marktplaats van iemand die color pulse PINK sorbet verkoopt
http://link.marktplaats.nl/160816630

waar heb je die gekocht??

ik had die bij de drogist gekocht, Hair combi ( heet die drogist )

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote author=Crazy_Pink link=topic=93786.msg2689385#msg2689385 date=1209661004]
[…]

Bedankt .!

geen dankt :slightly_smiling_face:

hi!
je hebt op de markt of bij een drogist (schlecker volgens mij wel) van die nepplukjes…
ik heb zelf een tubetje met een soort mascarading en dan met roze.
voor je haar :].
en dat gaat wel goed, maar dat heb ik echt heeeeeeel lang geleden gekocht/gekregen?
dus geen idee waar je die kon kopen…
en die is er ook met een douche uit!
naja byex.

oja van dat tubetje: hij komt wel uit duitsland, want alles wat erop staat is duits :stuck_out_tongue:

Weet verder iemand nog iets? Bedankt voor de reacties…

van die plukjes haar in je haar steken, met een soort klipjes, kan je wel op de markt ofzo krijgen, ik ga ook op zoek, ik wil ook zoiets…

HALELUJA, alsof ze na twee jaar nog gaat reageren -_________-’’’’’’’’

je kunt ook gekleurde gel nemen