Roze haar!

Hee mensen,
Ik ga mijn haar roze verven (eerst laten bleken bij de kapper, en vervolgens zelf met roze verf aan de slag)
Nou wil ik vragen of iemand van jullie dit al eerder gedaan heeft/iemand kent die dit gedaan heeft en wat voor merk diegene dan heeft gebruikt? Ik ben echt op zoek naar felroze!
Oh ja, en zeggen dat het slecht is voor je haar/je het lelijk vindt etc hoeft niet, want ik doe het toch! :wink:
Kus Cecile

Het enige merk wat ik ken dat roze in zijn assortiment heeft, is Stargazer.
Maar dat schijnt niet zo geweldig te zijn.

Ja, daar had ik ook al van gehoord, ik hoorde juist dat het goed was … :S Maar wat ik hoorde dat echt goed was, was Manic Panic uit de US, maar dat is hier nergens te verkrijgen… :frowning_face:

Directions en Manic Panic die laatste is wel online te koop ook voor Nederlanders.
en volgensmij verkopen sommige alternatieve winkels dat merk ook.

Ik had het 4 jaar geleden felroze, kwam uit zo’n winkeltje in Groningen volgens mij, maar het bleef niet heel erg lang zitten. T was rond de 5 - 10 euro geloof ik. Merk weet ik zo ook niet meer…dus hier heb je niet veel aan…

Je hebt allerlei felle kleuren in de London in Groningen. Misschien zit er ook een London in de stad waar jij heen gaat?

Ik zou zo’n felle kleur niet zelf verve.
Misschien beter om bij de kapper te laten doen…

vriendin van me heeft t spul bij wwn kappersbenodighede winkel gekocht,
en dat was wel echte verf die er uit moet groeien,

Nee, London zit alleen in Noord-Holland, las ik ergens. Maar ze hebben wel een online shop, misschien haal ik het daar wel…

Ik heb het de eerste keer bij de kapper laten doen,
en later die van stargazer (:

helemaal niet waar. hoe kan het dan dat zie hier in friesland er ook eentje hebben? ^^

Oh, en dat van stargazer is echt troep, je kan het maar 1x in de week wassen ofzo, en dan is het er nog zomaar uit. De kleur is dan wel mooi, maar je moet het dan éigenlijk (omdekleurmooitehouden) 1x in de 3 weken verfen.

ik zou het by de kapper laten doen!
zij hebben er ervaring mee en als je het zelf doet slaat het misschien helemaal verkeerd uit!

LONDON zit ook in friesland :wink: dus niet alleen in noordholland :stuck_out_tongue:

LONDON zit zelfs in zwolle

Weet je dat zeker? Want in Zwolle zat er tot vorige week ook een, die is alleen failliet of iets dergelijks

London zit ook in Emmen btw :wink:
OT; ik had het bij de kapper laten doen…

Stargazer is prut!

Met Noord-Holland bedoelde ik eigenlijk ‘Het Noorden Van Nederland’ :stuck_out_tongue:, niet helemaal duidelijk, sorry :wink: Ja, wil het misschien ook wel bij de kapper laten doen… Voelt wel veiliger :slightly_smiling_face:

Vet stoer! ik mag m’n haar niet roze van m’n ma xD