Roze blousje

Ben al een tijdje niet op Girlscene geweest, ik dacht net ‘laat ik maar eens weer een kijkje nemen’, en toen viel mijn oog op dit forum en ik dacht meteen aan een roze blousje dat mijn moeder jaren geleden, toen ze ongeveer mijn leeftijd had, eens heeft gekocht en nooit heeft weggedaan omdat het één van haar favorieten was…

http://www.girlscene.nl/images/library/albums/123301/img_2245_resized.jpg

Hij hangt nu al tijden in m’n kamer, vind het wel een leuk ding maar geen idee hoe ik het moet combineren… Niet zo in ieder geval, dit was een foto voor m’n shoplog :wink:

een klein dun taille riemje, een witte broek en ballerina’s; klaar voor de lente :relieved:

Heb je misschien een duidelijkere foto, nu zit ie een beetje schuin dus kan je het niet goed zien.
maar wat hierboven werd gezegt is leuk!

Zal even een duidelijkere foto maken :slightly_smiling_face: maar LianoPiano’s idee klinkt al heel leuk!

In een zwart taillerokje stoppen :slightly_smiling_face:

Ja precies en dan bijvoorbeeld een licht roze panty of een witte

Oeps, helemaal vergeten een foto te maken! Dat ga ik nu even doen.

In een zwart taille rokje… Dat ik daar zelf niet aangedacht heb, aangezien dat toch één van m’n favoriete items is haha :stuck_out_tongue:

Oeps, helemaal vergeten een foto te maken! Dat ga ik nu even doen.

In een zwart taille rokje… Dat ik daar zelf niet aangedacht heb, aangezien dat toch één van m’n favoriete items is haha :stuck_out_tongue: