Roze blazer

Haiiii! Ik heb een roze blazer gekocht,en ik heb er een beetje spijt van.
Op deze foto ziet 'ie er opzich wel mooi uit maar in het echt valt dat best wel tegen. Hij is niet getailleerd dus een beetje vormloos, en hij is van een soort joggingstof.
Hebben jullie enig idee hoe ik 'm kan combineren?
Alvast bedankt!

http://i52.tinypic.com/20j0jo9.jpg

Je mag 'm wel aan mij verkopen als je er spijt van hebt hoor!

Wit shirtje, lichte spijkerbroek, slippers/sandaaltjes/hakken, wat accessoires zoals groot horloge, (parel)armbandjes?

Waar heb je die gekocht? Hij is echt heel leuk!

Wat een mooie blazer!

Met een witte top en een lichte bf jean (skin kan ook) opgerold. Groene ballerinas of heels. Wat ik ook eens gezien heb is een meisje die het droeg met een beige jumpsuit! Klinkt minder maar het zag er best tof uit!

Waar heb je die gekocht?

Ik heb een rode dus gaat een beetje hetzelfde op,
ik heb een kanten witte top eronder en skinny jeans en witte pumps of slippers.

MOOI :open_mouth:

ja. ik wil m ook. waar heb je die gekocht idd. h&m?

ik heb ook een roze blazer gekocht! :grin:
ik draag het simpel met een spijkerbroek en wit hemdje, maar kan ook met streepjes of een leuke fotoprint bijvoorbeeld!

Ik heb ook een roze gekocht! Heb hem meestal aan op een licht kort broekje met een wit of zwart shirtje :slightly_smiling_face:

Bedankt voor de tips (:

Ik heb 'm gekocht in een (voor mij iig) onbekend winkeltje in R’dam. Het heette La Chica geloof ik

Ik heb ook een roze blazer, en ik had hem laatst aan mijn een super strakke zwarte skinny en een wit topje met print erop.

Jaa nice!
Mooie spijkerbroek, hakken eronder en een simpel wit of zwart topje eronder, wat mooie armbanden, klaar!

Zoals cameron diaz vind ik t leuk! Die kleuren taan ook leuk met elkaar.

http://www.girlscene.nl/images/library/articles/images01/girlscene/fashionduelll6.png

Wij hebben ook een la chica in amsterdam. Ik ga daar dus meteen kijken :stuck_out_tongue:

waaaauw moooi!

La Chica is idd een winkeltje in Rotterdam, daar bij de Primark (:

ot:
ik vind het ook echt een leuke blazer!
veel hebben al goeie tips gegeven dus daar kun je wel mee vooruit denk ik :stuck_out_tongue:

La Chica is ook op zuidplein daar woon ik dicht bij ;p