Roze blazer / Chanel jasje

Hee meiden!

Ik heb twee dingen waarvan ik niet zo goed weet hoe ik ze moet combineren.
Als eerste de roze blazer van de h&m lentecollectie.
In de zomer/lente kan ik hem wel combineren, maar op dit moment vind ik het ene beetje lastig.
ik vind het bijvoorbeeld leuk met een wit shirtje en een shortje, maar dat lijkt me nu niet echt aan de orde. (:

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D88%2096893%2055002%2067%207716%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]

en dan nog een (soort chanel) jasje van de vila.
Ik draag hem wel vaak, maar dan met een simpele zwarte broek en een zwart shirtje, niet heel spannend dus.

http://www.styletoday.nl/img/article/content/2008/09/dsc07244.jpg

niet mijn foto
het is zo’n model, iets langer en zonder knoopje, en het patroon erop is veel fijner, minder grof. de boorden/biezen (hoe je het ook noemt) zijn donkerblauw.
+ o ja, de mouwen zijn lang.

hopelijk kunnen jullie me helpen!

Liefs, Fleur.

Zo’n soort-chanel jasje heb ik ook. Ik draag hem vaak met een zwart topje eronder, en dan een grijze of olijfgroene skinny jeans omdat die kleuren terugkomen in het jasje. En dan een paar stoere motorlaarsjes eronder en een grof gebreide sjaal erbij. Maar hij is ook heel leuk met een ripped jeans eronder.

roze blazer: met een little black dress! en dan een panty er bij, dan valt de blazer lekker op :slightly_smiling_face: verder is die gewoon leuk op een zwarte broek of een spijkerbroek met een wit of zwart (effen) shirtje.

die onderste is ook leuk op een effen jurkje denk ik, of weer op een zwarte of spijkerbroek.

Roze blazer: ik zou het gewoon heel erg basic houden. Een ripped jeans of een normale spijkerbroek met een leuk topje erboven.

Misschien kan je dat tweede jasje wel met een little black dress dragen dan is het helemaal Coco Chanel.

dank jullie! (:
meer nog?

ik zou die roze blazer nu gewoon niet dragen, vind het echt zomerding.
en het jasje zou ik combineren door te kijken welke kleuren er in zitten, als er bijvoorbeeld navyblauw inzit, trek dan die kleur broek aan(geen jeans) met beetje een stoer laarsje en een simpel shirtje, en dan een opvallende ketting in zilver of een grote sjaal in een andere kleur uit het jasje

plus op die foto kan je gelijk zien dat een shirt met print eronder níet staat…