ROWENTA Multistyler 8-dlg

Is de ROWENTA Multistyler 8-dlg goed?
Ik wil hem misschien gaan kopen, maar aangezien ik vaker miskopen heb…
http://www.kijkshop.nl/pr…multistyler-8-dlg-cf4012/
En, de die Multistyler van Philips, is die beter/slechter?
http://www.kijkshop.nl/pr…tistyler-8-dlg-hp4696-10/

dat vroeg ik me dus ook af over die rowenta :relieved:
dus ik kijk ff mee :stuck_out_tongue:

ik heb die van philips, hij is fijn! alleen als je gaat stijlen duurt het wat langer (maar dat kan ook aan mijn haar liggen, heb namelijk heel drik krulachtig haar)

ik heb een roze, van pink ofzo en die is echt heel goed ^^

Maar het licht er ook aan hoe je stylt hea,
Als ik het doe was ik eerst altijd heel goed mijn haar uit föhnen, olie erdoor weer föhnen en dan stylen o:

Ik heb hem gekocht en hij werkt heeel erg goed! I looooove die krul opzetstukken!

weetje wat ik me dus afvraag? er zit tog ook zo’n stijltang-opzet stuk op?
kan je daar ook fatsoenlijke krullen mee maken of niet? :grinning: het lijkt mij namelijk een vaag ding daarvoor :relieved:

Mmm. nu je het zegt. dat ga ik maar eens proberen (:

Ik heb hem… :grinning:
Hij is super handig.! Vind hem helemaal geweldig, is echt een aanrader. moet alleen nog ns het stijltangopzetstuk uitproberen… maar vind hem top!!
:grinning:

heeft iemand het stijltang-opzetstuk al geprobeerd? ^^

up…

ik ben ook benieuwd of ie goed werkt, ben hem van plan te kopen

Ik heb de rowenta mulistyler gister gekocht!
Ik heb alleen een krul opzet stuk geprobeerd en net evenjes de wafeltang!
Hij is echt heel fijn, omdattie heel erg heet word (ik heb al wel m vinger verbrand <_<) duurt het niet zo lang… ik ben heel ongeduldig met dat soort dingen dus dat is zeker een plus punt…& als je hem nu bij de kijkshop koopt moet je een kopie van je bon maken& je streepjescode van de doos uitknippen& een coupon printen via kijkshopsite& dan bij gratis producten& als je dat opstuurt krijg je nog een reisfohn opgestuurd werd mij verteld bij de kassa! dus dat gaa ik ook nog maar eventjes doen binnekort… Ik heb het steilopzetstuk nog niet gebruikt… wacht ik doe het nu wel eventjes voor je!

edit: hijs nu aan het opwarmen! Hij is met een minuutje erg heet dus ik denk ik gaa nog eventjes wat meer erover schrijven :pensive:
Ik wilde een nieuwe krultang daarom heb ik hem eigenlijk gekocht… bij de kijkshop wastie 39.99, het was een van de duurdere krultangen dus ik dacht dan moet het wel goed zijn… ik durfde er niet eentje van 10 euro te kopen en dattie dan tegen valt ik dacht ik betaal liever iets meer. Maar toen ik hem thuis uitging pakken zag ik dat er nog veel meer opzetstukken bijzaten dus toen was ik al helemaal blij! Hij zit ook nog een een handige opbergzak dus dan kan je alles bij elkaar opbergen!
Hij is nu heet dus ik gaa hem proberen!

edit2: Ik heb net eventjes een paar plukjes gedaan! Ik vindt het steilopzet ding niet zo heel fijn omdattie redelijk klein is kan je niet grote plukken tegelijk pakken& ik heb ontzettend dik haar dus dan ben je er erg lang mee bezig als je je hele haar wilt steilen… Ik zou dan toch liever mijn babyliss steiltang pakken…
Maar als je hem gebruik voor alleen je pony of om heel af en toe je haar te steilen& je hebt niet al te dik haar dan kan het wel. maar ik zou hem niet kopen als je hem echt als steiltang wilt& je hebt redelijk dik haar& je wilt het vaker steilen maar dat is omdat je er dan gewoon zoo lang mee bezig bent! Hij werkt trouwens wel echt heel erg fijn! Mijn haar heeft best wel veel slag van zichzelf& hij krijgt het wel goed steil.

Ik vindt de rowenta multistyler echt een aanrader omdat hij gewoon erg goed werkt! Alleen voor het steilen van je hele coupe vind ik hem niet zo… maar dat is omdat ik echt heel dik haar heb& dan ben je er gewoon zo een half uur mee bezig. De wafeltang& de krullers werken ook echt heel fijn, je haar wordt er echt mooi van.
Het is dus echt je geld waard omdat je voor 40 euro een goede wafeltang, heel goede krullers en een redelijke steiltang hebt! &nu krijg je er tijdelijk ook nog eens een gratis reisfohn bij. Hij is echt je geld waard!

Ik heb m ook en ik vind m wel fijn
Heb tot nu toe wel alleen nog maar de gewone krultangen gebruikt

Ik heb hem nu ook (voor mn verjaardag kregen :stuck_out_tongue:)
En ik vind hem goed werken! En hij is inderdaad heel snel opgewarmd :slightly_smiling_face:

Dankjee,
Is die reisfohn dan ook van rowenta?