Routine doorbreken

Hai lieve meiden,

Nu ik net teruggekomen ben van vakantie, erger ik me er aan dat ik weer terug kom in die dagelijkse routine van iedere dag hetzelfde doen. Dit wil ik dus écht niet meer.
Ik wil leven, gelukkig zijn, en dit lukt mij niet wanneer ik iedere dag hetzelfde doe.
Dit posste ik dan ook net op tumblr, zo voel ik me zeg maar:
[i]I want to get out of here like, right now.

I feel so depressed just sitting here in front of my computer while all of my friends are having fun at the moment. I want to party all night, I want to be with my holiday friends, I want to be with ‘him’, I want to live in England, not in this shitty Holland.

I’m so tired of the same routin every single fucking day.

But the baddest thing is, that I want to much. I should be happy because I’ve got nothing to complain about but yet, I want all those things. What’s the point of life? Being happy. When are you happy? Not with a facking routin!

LET ME GET THE FUCK OUT OF HERE. I FEEL DEPRESSED AND REALLY TRAPPED HERE. I WANT TO LIVE.

JUST LET ME FUCKING LIVE![/i]

Hebben jullie ideeën om niet (helemaal) terug te vallen in deze routine (iig in de vakantie)?
Alvast bedankt!

Liefs. <3

Zoek op internet, Tumblr, naar leuke, creatieve dingen die je kunt doen!

Ik moet bijvoorbeeld deze zomer deze dingen nog doen:
-Crayon melting maken
-Water uit een Vodkafles drinken in het openbaar (moet ik wel aan zo’n (lege) fles komen…)
-Van dat gele spul uit een mayonaisepot eten, ben even vergeten wat het was. Ook in het openbaar
-Zwemmen in het zwembad en in de zee

Een soort zomer-bucketlist dus?
Op zich wel een goed idee! Maar ik wil het altijd ‘groot’, dus ik wil het liefst nu de trein naar Engeland pakken (wat uiteraard niet gaat op je 15e), en dan wel zien wat ik doe.

Begin anders iets kleiner, pak de trein naar de andere kant van Nederland?

Ik heb gemerkt dat de beste herinneringen van stomme ideeen komen. Ik ben bijvoorbeeld een paar jaar terug met een vriendin zomaar onze spullen gepakt en op fietsvakantie gegaan, met geen idee waar we naar toe gingen.

Dus, doe lekker impulsief. Dan maak je de leukste dingen mee. :’)

Ja, wat demure zegt!

Waar ik altijd blij van word, zijn vriendinnenavondjes :3 gewoon gezellig met z’n allen op de bank thee drinken, kletsen, film kijken, (veel) koekjes eten. Als het goede vriendinnen zijn, zijn de gesprekken allesbehalve ‘routine’.

O en trouwens, als je een week lang elke dag en avond iets hebt ingepland, elke keer iets anders met andere mensen op andere plekken… Dan ben je daarna verdomd blij met een paar dagen ‘saaie routine’ hahaha :stuck_out_tongue: ik spreek uit ervaring.

Zo voel ik me soms ook eh, damn.
Je hebt hier eigenlijk niks aan :’), zie dit als een upje. x

Oké, my life. Haha, ik heb al een summer bucket list gemaakt, maar daar gaat ook niet van komen vanwege dit rotweer in Nederland. Dus zie ook dit maar als een upje. :slightly_smiling_face:

Verzin leuke dingen die je kan doen. Maak idd een soort van lijstje. Op internet kan je heel veel vinden.
Veel succes iig!

ik hb een bucketlist gemaakt, maar ik ben gwwn te lui om maar iets te doen…

Een lijstje is wel echt handig, dus als je mijn lijstje wilt hebben of zien mag je me wel even noten!

broodjekaas, ja dat is ook zeker waar! Maar zeker nu (bijna) geen van m’n vriendinnen thuis zijn, val ik dus weer terug.

KOPJECHINO, dat was ik ook van plan! Ik vertelde tegen ons mam dat ik dat wilde doen, en toen kwam zij op het idee van ‘Tienertoer’, dus dat ga ik wss doen. :slightly_smiling_face:

Ik ga binnenkort een zomerbucketlist maken, dan is waarschijnlijk weer een dag gevuld eer ik die tumblr afgezocht heb. :wink: